Berita Harian: Mutakhir

Thursday, January 6, 2011

Khalid Gagap Begitu Sombong Dan Bongkak!

Amat BONGKAK dan SOMBONG. Inilah dia Khalid Gagap BODOH ni. Bodoh sombong memang susah di ajar. Sultan Selangor semasa bertitah di upacara angkat sumpah taat setia SUK baru Selangor berkata Baginda amat kesal kenyataan Banginda di putar belit dan menggelarkan orang itu sebagai ORANG YANG TIDAK BERTANGGUNGJAWAB. Sapa tu? Sapa yang pusing titah Baginda? Korang semua tahu kan. Kali ni lak dia komen kepada Malaysiakini;

"Pertama, panggil bersidang di dewan. (Sama ada) sebarang resolusi dan rang undang-undang perlu dipersembahkan pada Sultan, jawapannya tidak," katanya ketika ditanya sama ada pindaan memerlukan perkenan Sultan.

"(Kita) tak perbesar (isu). Saya hendak betulkan perkara ini. Saya ingat Sultan pun setuju. Takkan tak setuju," katanya.

Kalau lah betul pun apa yang di kata, wajarkah seorang MB mengeluarkan komen yang sebegitu, yang seolah2 dia boleh buat apa sahaja di Selangor macam negeri itu MAK BAPAK DIA PUNYA! Sial dan DERHAKA si Khalid GAGAP BODOH nih!

Aku tulis pasal dia ni jari2 aku nak termuntah. Geli geleman. Dah la tergagap, jadi MB kerjanya nak perabih duit rakyat je. Kerajaan BN letih m encari duit, dapat kat si gagap dan di nasihati pulak oleh ANWAR IBRAHIM KAKI LIWAT, apa lagi HANCUR LAH!!!

Aku nak cabar Khalid untuk menukar perlembagaan dan memberi kuasa penuh kembali kepada SULTAN SELANGOR. Korang ingat si BODOH GAGAP ni berani ka? Korang ingat CINA2 KOMUNIS DAP tu setuju ke? Bak kata Karpal Singh ... LANGKAH KARPAL SINGH PUNYA MAYAT DULU! kah kah akh

Yang Ikhlas,