Berita Harian: Mutakhir

Monday, January 10, 2011

Khalid GAGAP Masih Dalam KEBODOHAN. Camne Mamat Ni Leh Jadi MB?

Khalid gagap masih di dalam kebodohan. Masih tidak paham. Siapa kata SULTAN SELANGOR tiada kuasa menentukan perlantikan SUK? Malah perlantikan MB pun masih dalam kuasa Sultan. Apa bodoh bengap sangat si Khalid ni. Khalid perlua ingat, dia bernasib baik dapat jadi MB atas RESTU SULTAN SELANGOR. Jika SULTAN tdak retus mungkin orang lain jadi MB. Jadikan apa yang terjadi di Perak sebagai contoh la Khalid gagap. Mula2 DAP nak jadi MB, Sultan menolak dan mahukan seorang Melayu Islam jadi MB.

Khalid cuma nak mainkan sistem sahaja. Ini semua bukan idea Khalid. Khalid ni apa yang dia tahu? Cakap pun tak betul. Ini ialah permainan DAP dan Anwar Ibrahim kaki liwat. Mereka menggunakan Khalid sebab Khalid ni sorang yang BODOH dan mudah dipergunakan. Sama MAcam NIZAR di Perak, DAP memilih dia sebab mereka tahu NIZAR BODOH dan mudah dipergunakan.

Jadi taida isu "rampasan kuasa" atau apa2 lain kecuali isu MB Selangor yang amat BODOH! Harap Sultan Selangor menukar MB ni kepada orang lain yang lebih berfikiran terbuka, tegas dan tidak mudah di KUDA kan. Masaalahnya, ada ke antara Melayu PKR dan PAS yang berpendirian begitu? Setahu aku mereka semua camam lembu di cucuk hidung.

Takpe la lhat sahaja la gelagat Khalid gagap yang kununnya mahu mengembalikan kuasa kepada Sultan. Kita lihat dan tunggu apa akan jadi. Sebodoh-bodoh Khalid melompat, akhirnya Khalid tersembam ke tahi lembu juga.

Yang Ikhlas,