Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, January 12, 2011

PAS S'gor makin mesra dengan Khusrin PKR dan DAP Tak Tidur Lena

"PAS S'gor makin mesra dengan Khusrin" inilah tajuk berita dalam Malaysiakini. Dari tajuk itu pun kita dah tau PKR dan DAP tak boleh tidor lena di sebabkan kenyataan akhbar Datuk Hasan Ali.

Bercakap dalam satu sidang media di Gombak hari ini, Hasan berkata isu-isu berkenaan dapat diatasi dengan cara rundingan dan komunikasi yang baik.

Tambahnya, beliau mungkin akan dapat bekerjasama dengan baik dengan Mohd Khusrin memandangkan beliau telah mempunyai pengalaman seperti itu dalam kerajaan.

Hasan turut memberi amaran, kerajaan negeri mungkin akan menghadapi masalah sekiranya melancarkan serangan peribadi ke atas Khusrin.

Jelasnya, tindakan itu tidak adil kepada 28,000 penjawat awam di negeri itu.

"Jika mereka berpiket, kita mungkin akan bermasalah," katanya. - Malaysiakini

Alhamdullilah, sekurang2 nya Datuk Hasan Ali berpijak di bumi nyata. Kalau beginilah sikap semua pemimpin PAS, aman sikit negara kita. Bangsa dan Agama juga lebih selamat dan terbela. Hasan Ali lepas ni mungkin di bidas oleh rakan2 nya sendiri, terutama PKR dan DAP. Mereka memang amat takut jika ternampak perkara2 seperti ini. Bayangkan lah, N.ajis pun kene menghadap PKR dan DAP untuk beri keterangan hanya kerana makan sekali dengan AGUNG dan PM. Kah kah kah, kene tarik hidung N.ajis ni. Sian!

Yang Ikhlas,