Berita Harian: Mutakhir

Sunday, February 27, 2011

Anwar Blowjob Tak Habis2 Menghasut Rakyat memberontak!

Kita paham la dia ni dah takde peluang untuk menjadi PM secara demokrasi iaitu melalui undi. Tu pasal dia giler meroyan dan menggerakkan semua rakan2 nya untuk menghasut rakyat untuk memberontak. Kesian. Dia ni tak sedar, orang tak suka dia sebab pembangkang sekarang tidak cukup meyakinkan rakyat.

Macam mana Anwar Blowjob nak jadi PM, sedangkan masa lapangnya di penuhi dengan adegan2 seks liwat. Habis semua pembantu nya di liwat. Orang camni ke rakyat nak sokong? Hanya gayboy je yang suka Anwar Blowjob ni. Sebab kalau Anwar jadi PM, mestilah kegiatan GAY di iktiraf!

Tapi rakyat Malaysia bukan macam penyokong PAS. Budak2 PAS boleh la Anwar liwatkan, but not UMNO boys! Kami akan tentang habis-habisan. Dan jangan kamu fikir dengan 10 ribu pemuda PAS tu kamu nak gertak 100 ribu pemuda BN. Perancangan Anwar Blowjob tidak sukar di baca.

PAS baru2 ni mengumpulkan pemuda2 nya dan mereka menghasut anak2 muda yang tak tau apa ni untuk memberontak. Sapa punya arahan korang rasa? N.ajis? N.ajis tak sebijak itu, ini semua kerja Anwar Blowjob la. Dia macam main chess. Budak2 PAS ni macam PAWN je. Anwar kasik letak derang di barisan depan untuk jadi umpan je.

Tah la Anwar Blowjob. Hentikanlah menghasut rakyat demi impian kamu tu. Dan untuk PAS, tolong la jangan jadi BAHALOL! Fikirlah kenapa Anwar Blowjob sebuk suruh kamu menghasut budak2 kamu, kenapa dia tak suruh DAP atau PKR sendiri? PAS yang amat beria2 membangkitkan isu Mesir ni. Sudah2 lah jadi BODOH tu.

Mari berubah jadi pandai sikit.

Yang Ikhlas,