Berita Harian: Mutakhir

Thursday, February 17, 2011

"CUBAAN" Perkataan Yang Anwar Pakai Untuk Selamatkan Kes Liwatnya ... Cubaannnn

Cerita Pendekar Bujang Lapok arahan Tan Sri P. Ramlee, popular dengan ungkapan "CUBAANNNN" Itu jugak lah yang ANWAR kaki liwat nak guna untuk KONONNYA dapat melepaskan dia dari tuduhan LIWAT!

Cubaaannnnn ... bodoh apa org tua ni. Perkataan dalam borang tu nak di jadikan isu, padahal itu tulisan awal doktor yang mengambil keterangan dari Saiful. Dan dr tersebut pun dah jalaskan SAIFUL tak pernah menyebut perkataan cubaan tu semasa melaporkan dia di liwat pada dr berkenaan.

Cubaannnnnn ... ini semua memang cubaan, cubaan ANWAR untuk melepaskan dirinya dari tuduhan ni. Nampaknya betul dah tiada jalan lain ANWAR kaki liwat ni. Terpaksa lah buat macam2 helah. Sedap2 pulak kata kes dia patut di gugurkan sebab perkataan "CUBAAN" tu.

Anwar .... Anwar .... CUBAANNNNNNNNNNN. Tidakkkkk!! ini betul2 liwatttttt!!! Cubaaannnnnnnnn ... alahai budak ni, ini betul2 liwat laaaaa!! Cubaaaaannnnnnnn ... eeeeeee budak2 niiiii, aku bilang liwat dia tak habis2 bilang cubaan cubaan cubaan!! Cubaaaannnnnnn! Kah kah kah ....

Yang Ikhlas,