Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, February 16, 2011

Jangan Buang Duit Rakyat Untuk CINA YANG BUNUH DIRI TERJUN BANGUNAN !!

Korang cuba tengok apa "BINATANG" yang sanggup buang anak cam gambar di atas tu. KAlau kerajaan guna duit rakyat untuk mencari pembunuh kanak2 tu aku tak kesah! Malah aku sokong! Tapi apa kes guna duit rakyat untuk CINA YANG BUNUH DIRI TERJUN BANGUNAN TU????!!!!!

Aku dah kata dulu, aku malas sebut hal CINA TERJUN BANGUNAN ni dah. Tapi melebih2 lak dia. Dari Inkues ke Suruhanjaya. Berapa byk duit kerajaan habis untuk CINA ni. Tiba2 lak boikot! BAGUS! Dah mampos tu bunuh diri sebab dah byk sgt terjebak dengan penyalah gunaan kuasa, lagi nak habis kan duit rakyat! Boikot je, batal kan terus suruhanjaya tu.

Berapa byk kejadian bunuh, kanak2 dan bayi turut jadi mangsa, baik habiskan duit kat kes2 camtu. Dari cuba nak bela nasib CINA yang salah guna kuasa ni.

Ini semua gimik je la. Ini mainan ISU dari Pakatan Rakyat. Semua orang tahu hal ni, cuma keluarga dia je buat2 tak tau sebab dah di arahkan oleh ketua2 haram PR tu.

Tak cukup dengan hakim, import pulak pakar dari Thailand yang rupanya macam pelacur murahan. Heret semua orang, habis semua di jadikan isu, untuk apa? Kalau ikut hukum akal pun orang yang tak habis sekolah pun dapat agak tentang CINA ni.

BUANG MASA DAN BUANG DUIT. Aku harap lepas ni NO MORE! CUKUP LAH!! Guna duit cukai pendapatan aku tu untuk CINA yang bunuh diri terjun bangunan sebab byk buat salah! APA KES!!!

Yang Ikhlas,