Berita Harian: Mutakhir

Saturday, February 5, 2011

KDN Perlu Tegas, STOP La Jadi Bapok!

Tiap2 kali ada perhimpunan haram, demo2 haram ni, aku marah jugak kat peserta tu, tapi aku lebih marah kat KDN ni! Dah terang2 tahu siapa dalang, malah mereka ni sebelum demo pun dah di hebahkan kepada orang ramai, kenapa tak pi tangkap mangkok2 tu?

Kalau demo menentang kekejaman ISRAEL ke satu hal jugak, ni demo duk sebuk pasal politik negara orang apa cerita? Ni puak2 PAS yang bodoh macam lembu ni, apa aja demo pemimpin derang buat, laju je! Ni yang aku cakap jaga2 ni, puak2 bodoh ni la yang akan dijadikan PAWN oleh ketua2 derang ni. Ikut buta tuli je.

Hal MESIR ialah hal politik negara tersebut, tak payah la korang nak pandai2 campur. Yang korang tak de kene mengena dgn mereka tiba2 nak desal HOSNI tu turun, pehal? MABUK TODI KA?

Dalam tu, KERAJAAN BN duk tolong rakyat kita kat sana, pelajar2 kita di sana di bawa keluar dari Mesir pun korang nak putar belit dan politikkan! Memang korang ni BODOH SOMBONG! Budak2 yang kerajaan bawak balik tu termasuklah penyokong2 hampa semua tau ka? BODOH! Kerajaan ada pilih2 ka? OoOoOo kamu penyokong PAS, bayar tiket, ni penyokong BN .. FREE, ada ka? Pikir la PAS BODOH OIII!

Cuba baca laporan Malaysiakini ni;

Antara mereka yang berarak ke kedutaan Amerika ialah exco Dewan Pemuda PAS, Ridhuan Mohd Nor, yang menyerahkan memorandum bantahan kepada kedutaan Amerika yang menyokong kerajaan Mubarak.

Pemimpin lainnya termasuk ahli parlimen PAS Kubang Krian, Salahuddin Ayub; ahli jawatankuasa pusat PAS, Mohamad Sabu dan ketua cabang PKR Rembau, Badrul Hisham Shaharin.

Nampak tu, terang2 derang kasik tahu pemimpin2 yang join demo haram, apa lagi KDN takkan tak leh buat sesuatu? Atau Hishamuddin KDN memang BAPOK? Mereka2 itu la yang menghasut penyokong2 mereka untuk hadir.

Itu semua latihan, dan aku dah kata, jangan terkejut mereka akan buat seperti apa yang terjadi di Mesir sekarang ini jika KDN terus kekalkan IMEJ BAPOK seperti sekarang! Begitu bapok nya Menteri KDN ni, sampai akhbar2 mereka begitu meriah dan begitu membesar2 kan cerita2 demo2 haram ni tanpa risau. Demo2 haram di jadikan berita seperti satu kemeriahan dan kemenagan. Semua ini untuk apa? Menteri KDN tak boleh fikir ke? Atau memang TARAK TELOR?

Yang Ikhlas,