Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, March 1, 2011

Aik Demo Henti Balak Sarawak Di London! Aik!

Hehehe hebat! Kenapa pulak nak berdemo pasal Pembalakan di Sarawak di adakan di London? Orang putih ni tak habis2 nak melaga2 kan kita. Dari mula mereka menjejak kaki ke negara kita sehingga lah sekarang.

-------------------------------------
Kira-kira 20 orang, termasuk rakyat Malaysia dan warga asing, menyertai demonstrasi 'Hentikan Rasuah Balak' di Kota London semalam untuk mendedahkan dakwaan salahguna kuasa terhadap Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Abdul Taib Mahmud.

Demonstrasi itu diketuai adik ipar bekas perdana menteri Britain, Gordon Brown - Clare Rewcastle Brown - dan rakyat asal Sarawak, Petrus John Jaban. - Malaysiakini
--------------------------------------

Hmm patut ler. Macam2 cara dajal2 ni kalau nak menghuru harakan negara kita yang aman damai ni. Kita semua tahu mereka ni amat iri hati dengan kejayaan dan keamanan negara kita. Jadi macam2 cara la mereka buat nak hancurkan apa yang kita ada sekarang.

Apa yang menyedihkan ialah orang2 kita sendiri yang sanggup jadi "PENCACAI" mereka dan membantu mereka memburuk2 kan negara kita sendiri. Apa jenis manusia la nih! Kalau tak suka just leave Malaysia dan duduk je kat London tu.

London pasti sesuai dengan pengkhianat2 ni. Tambahan pulak England menghalalkan LIWAT! Hebat!

Yang Ikhlas,