Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, March 2, 2011

Anwar Mengganaz Di Merlimau!

Waaaa tu dia! Taiko dah turun! Habis la budak2 ensem Merlimau! Hehehehe. Tapi apa kes duk heboh hal2 khianat2 nih? Alaaaaa, berapa byk khianat yg korang kene tu? KAlau masuk kampung orang, lepas tu bwk pulak ajaran2 sesat memang lah orang marah.

Cuba bila ceramah tu elok2, ckp yg baik2, janji yg boleh di terima, mesti org tak marah. Eh jap! Ni khiamat ni betul ke org UMNO buat ni? Ececececece bukan kita tak tau PKR dan PAS punyer auta! Satu dunia dia leh spin. Macam2 drama dia boleh buat. Siap tunjuk cermin kete pecah! Tah2 kamu yg buat sendiri, maklumla nak simpati rakyat.

Tapi rakyat Merlimau bukan bodoh la. Mereka boleh agak sapa punyer keje semua tu. Ingat lah PAS, anda tak boleh sorok dalam kopiah putih korang lagi. Korang berkopiah, berjanggut konon nya ikut sunnah RASUL kita, tapi dalam masa sama korang tabur fitnah, maki hamun sana sini, mengaibkan org dan macam2 lagi. Itu sunnah RASUL kita ke?

Sendiri mau ingat la! Untuk "MAT-MAT JAMBU" di Merlimau, jaga2 kalau Anwar Blowjob dtg sana tu. Jangan ghairah sgt nak salam dia tu, nanti takut .... BELAKANG CERITA!! kakakaka!

Yang Ikhlas,