Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, March 30, 2011

Ketua Pemuda PAS Mahu 4 Orang Saksi Semasa Anwar VS Chinadoll! Kah Kah Kah

Antara komen Ketua Pemuda PAS;

KUALA LUMPUR, 29 Mac — Ketua Pemuda PAS Nasrudin Hassan at-Tantawi berkata parti Islam tidak takut pihak berkuasa menjalankan siasatan berhubung rakaman video seks yang didedahkan awal minggu lalu, didakwa melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Kita tidak takut pada siasatan. Malah saya yakin Datuk Seri Anwar (pun) tidak pernah takut pada siasatan, malah kini beliau juga sedang berdepan dengan siasatan dan pembicaraan panjang di mahkamah mengenai isu liwat.

“Kini beliau berdepan pula isu fitnah zina. Cuma apa yang saya mahu tegaskan ialah, ikut panduan dan pedoman Islam," kata Nasrudin (gambar) dalam satu kenyataan dikeluarkan mengulas pandangannya disiarkan dalam Utusan Malaysia hari ini.

“Justeru menuduh tanpa mendatangkan saksi dan bukti yang jelas mengikut piawaian yang ditetapkan oleh syarak,” katanya lagi.

Nasrudin berkata, kalaupun mereka dakwa bahawa memiliki bukti iaitu klip video aksi seks, “siapa saksinya sewaktu adegan seks itu berlaku.”

“Cukupkah empat orang saksi? Kalau cukup mana saksi-saksi itu? Datuk T ? Tu baru tiga orang. Itu pun, mereka saksikan berdepan atau hanya saksi melalui rakaman video?

“Dan apa yang paling penting dalam isu ini ialah kenapa mereka tayang kepada wartawan terlebih dahulu? Kenapa tidak siasat dulu secara tertutup?” katanya.

----------------------------------------

Kebodohan melampau! Kah kah kah begitu bodoh! kah kah kah Ada ke kemungkinan pelakon dalan video tu akan beritahu begitu ramai orang untuk menonton dia berzina dgn chinadoll tu. Macam mana pulak dengan kes rogol? Adakah mangsa rogol perlu mencari 4 saksi dia kene rogol?

Makahai bodoh! Kah kah kah, kesian aku tgk budak2 PAS ni, sesat jauh! Oleh kerana kuasa dunia sanggup menyanjung seorang penzina dan peliwat!

Takbir!!!

Yang Ikhlas,