Berita Harian: Mutakhir

Thursday, March 3, 2011

Raja Petra Memekak Di Luar Negara, Anak Dia Sendiri Seorang Penagih Dadah.

Wah! Begitu hebat RAJA PETRA @ RPK mengutuk negara kita di luar negara terbaru di Australia. Yang aku pelik ada universiti di sana yang menerima dengan tangan terbuka mamat ni untuk memberi "ceramahnya"

Ini jelas menunjukkan AUSTRALIA sememangnya kawan karib kepada Pakatan Rakyat ni. Termasuk juga US. Mereka ni lah penaja utama Anwar Blowjob dan rakan2 nya. Di sana RPK sebuk mengutuk negara nya sendiri dan memburuk2 kan negara kepada mat saleh2 bingung kat sana tu.

Memandangkan pilihanraya Sarawak sudah hampir, RPK sebuk cakap di Sarawak penganut2 Kristian telah bersedia untuk menolak BN. Kononya byk isu2 agama di sana. Memang RPK ni haram jadah. Muka tak malu. Menabur fitnah tanpa ada rasa apa2.

RPK mungkin terlupa, anak dia telah di tangkap kerana DADAH! Dan semasa di dalam lokap, dia cuba membunuh diri. Pokemon! Keluarga sendiri kamu tak leh jaga, kamu nak tunjuk pandai nak ajar org memerintah negara? RPK harus bertaubat.

Sudah2 la RPK, kau pun dah tua, kau ingat lepas PRU13 ni kau boleh balik Malaysia? Jangan harap la RPK oiii! PRU13 bukan milik Pakatan Rakyat. Malah, kau akan lihat bagaimana rakyat bangun semula menolak Pakatan Rakyat.

Memang kita perlukan pembangkang, tapi bukan pembangkang seperti Pakatan Rakyat yang hanya tahu mencari silap kerajaan bukan nak menambahelok. Bukan nak kerjasama dgn kerajaan untuk negara malah tak habis2 nak buat huru hara. Ini bukan kualiti pembangkang yang rakyat Malaysia carik.

RPK boleh terus jadi pelarian di luar sana. Sampai lu mampos. Dan pesanan akhir untuk RPK, tolong jaga famili kamu dulu sebelum kamu nak kritik org lain. Raja Petra harus bertaubat.

Yang Ikhlas,