Berita Harian: Mutakhir

Thursday, April 7, 2011

Anwar Yakin Tawan Sarawak! Kah Kah Kah

Seronok betul baca Malaysiakini. Mind job power. Tunjuk gambar orang melaut dgr ceramah DAP, aku tengok macam 30 ribu orang!

Kah kah kah
Kah kah kah
Kah kah kah

Anwar kata dia YAKIN akan buat kejutan di Sarawak! Adakah sama macam keyakinan dia untuk jadi PM pada 16 Sept dulu? Dah jadi PM ke? Atau Anwar sesat tak nampak jalan ke Putrajaya? Ontah laaaa, bukan nak menghina, tapi kalau nak main MIND JOB tu agak2 la. Jangan ingat orang percaya kata kamu bulat2.

Mungkin di bandar DAP boleh nak tunjuk taring dia, tapi ingat hanya beberapa kerusi tak dapat nak buat apa2, malah akan terbantut kawasan itu dari pembangunan. Manakan tidak, seperti juga di Selangor dan Penang, peruntukan negeri tak di beri kepada kawasan BN, kemudahan awam juga hanya di kawasan2 milik Pakatan Rakyat.

Orang Sarawak bukan bodoh seperti yang NIK AZIZ cakap, kita tahu menilai. Dan sekarang ni semua maklumat di hujung jari je, orang Sarawak juga boleh melayari internet dan memuat turun video PAPA HEBAT VS CHINADOLL. Masakah mereka mahu seorang PELIWAT dan PEN ZINA memimpin mereka!

Kah kah kah
Kah kah kah
Kah kah kah

Ok la, anywayz teruskan je la permainan minda korang, lagipun yg duk sokong apa yg para penulis Malaysiakini tu hanya penyokong tegar Pakatan Rakyat, penyokong biasa mereka dah mula terfikir dan berkata sendiri "EH ITU MEMANG ANWAR LA DALAM VIDEO TU, MALUNYA AKU SOKONG DIA SELAMA NI!!!"

Yang Ikhlas,