Berita Harian: Mutakhir

Monday, April 25, 2011

Bila Nak Selesai Kes Anwar Ni? Rakyat Dah Bosan!

Sampai bila la nak habis cerita liwat Anwar Ibrahim nih!?!?!? Makin lama makin rakyat keliru dan bosan! Mahkamah mesti tegas dan jangan mengikut rentak TARIAN GAY Anwar dan Karpal nih. Rakyat dah mula bosan, kita mahu perkara ini di percepatkan! Jangan buang masa rakyat dan duit rakyat!

Tapi pada pandapat peribadi aku lah, Anwar dan Karpal ni sepatutnya dah lama di ISA kan je. Mereka ni terlalu banyak menabur fitnah dan menghasut rakyat. Si Anwar ni, kaki liwat, kaki pelacur, tapi sayangnya masih di sokong oleh pengikut2 nya. Kalau aku lah, kalau Najib di tempat Anwar, aku dah lama tinggalkan UMNO. Kita bukan hipokrit, kalau salah tu salah la. Anwar begitu takut nak bersumpah tu pun dah menimbulkan keraguan kepada rakyat.

Anywayz, aku harap para pemimpin BN dan khususnya UMNO lebih la bermesra dgn rakyat, bekerjalah demi rakyat, tak payahla berpolitik sepanjang masa. Time to go to work. Turun padang dari sekarang, bukan masa pilihanraya je. Tunjuk muka tu kat pasar2, pasar2 malam, primis2 perniagaan, kalau hujung2 tahun tu buat kelendar, bagi kat pengundi anda. Bende2 kecik camni dapat memberi kelebihan kepada anda di pilihanraya akan datang. Bekerja la untuk rakyat. Jangan ikut macam Pakatan Rakyat, mereka tak habis2 berpolitik. Hanya si bodoh je akan undi mereka.

Dan satu lagi, biarlah YB2 Pakatan Rakyat je bergelar AHLI POLITIK, YB BN jadi NEGARAWAN jangan sesekali jadi ahli politik. Sebab? Sebab nya Ahli Politik hanya memikirkan pilihanraya akan datang, tapi Negarawan akan memikirkan masa depan rakyat dan negara akan datang.

Yang Ikhlas,