Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, April 26, 2011

Sah "Lelaki Y" = Anwar Ibrahim. Sembahyang Hajat Dan Petanda.


Lelaki Y = Anwar Ibrahim! Walao! Ini sudah di SAHKAN! Apa yg PAS nak buat sekarang? Adakah PAS akan terus menyokong dan menjilat buntot ANWAR IBRAHIM? Sekarang dah sah Anwar telah meliwat Saiful! Wahhh malunya akuuuu kalau jadi penyokong Anwar Ibrahim nih!!!! Mana tak malunya, macam2 cara dan cakap serta maki hamun di lemparkan kepada Saiful dan kerajaan, tapi sekarang dah terbukti memang air mani Anwar di dalam dubur Saiful. Masih cakap Anwar tak meliwat?

Siapa pulak lah yg letak air mani tu dalam dubur Saiful? Mana pulak dia dapat air mani Anwar Ibrahim? Dalam Botol? heheheh itu nak promosikan cerita DALAM BOTOL. Hmmmm habis camne sekarang ni? Pakar DNA dah sahkan air mani yg di jumpai dalam dubur Saiful ialah kepunyaan Anwar Ibrahim, masihkah anda nak sokong orang macam ini? Tu belum selesai kes dia beraksi dengan CHINADOLL tu.

Berapa banyak bukti korang nak? Dah berapa banyak sembahyang hajat PAS buat, dan dah berapa banyak petanda ALLAH dah beri kepada mereka yang jelas menunjukkan Anwar Ibrahim memang bersalah, apa lagi yg mereka mahukan? Adakah kerana kuasa dan kepentingan peribadi anda sanggup menggadai AGAMA dan BANGSA?

Yang Ikhlas,