Berita Harian: Mutakhir

Thursday, May 5, 2011

Fanatik PAS Kata Dr Juanda "KAMBING BAWAK KITAB"

Kesian, kerana nak satu kan umat Islam di Malaysia Mufti Perlis Dr Juanda di kecam teruk oleh fanatik2 PAS. Kesian2, Dr Juanda dah terima nasib sama seperti Mufti Perak. Beliau juga dah cuba nak satukan UMNO dan PAS ni, tapi hasilnya sama, dia di kecam. Ini antara cacian mereka pada Dr Juanda ... Pengkhianat, Talibarut, Gila, Pencacai dan ada yg cakap KAMBING BAWAK KITAB!

Jadinya macam ni je la, biarkan je la PAS terus sesat dengan Pakatan Rakyat. Mereka masih tak nampak petanda2 yg ALLAH turunkan setiap kali mereka bersembahyang hajat tu, sebab petanda itu tidak menyebelahi mereka. Hmmmm inilah PAS.

Mereka lupa, apa yg mereka dapat dari penyatuan dengan DAP dan PKR? Dapatkah mereka mengurangkan MAKSIAT, ARAK dan JUDI serta RASUAH? Sedangkan nak halang ARAK di jual oleh 7Eleven di Shah Alam pun mereka TUNDUK dengan EXCO DAP! PAS memerintah Kelantan dan Kedah, adakah di kedua2 negeri ini tiada penjualan arak? Nombor ekor? Disco? Jawab nya semua itu ada di sana. Inikan pulak di Penang dan Selangor. Kalau di tempat PAS mendapat mejoriti pun mereka gagal hentikan semua tu.

Adakah BN tak memerintah berlandaskan Islam? Umat Islam tidak di benarkan beli nombor ekor, tidak di benarkan minum arak, tidak dibenarkan maksiat dan rasuah. Apa lagi yg korang nak? Bolehkah kita bersih dari semua ini 100%? Mana negara dalam dunia ni yg bebas dari semua gejala ini? Ada? Singapore? HArkk TUIIII!

So, takperlah Dr Juanda, lupakan je la hasrat murni tu, juak2 PAS ni BODOH, dah la BODOH, SOMBONG pulak tu! Ini jenis yg tak boleh di ajar dan tidak mahu belaja. Pegi mampos je la dgn mereka!

Yang Ikhlas,