Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, May 4, 2011

Kerana Sokongan Keluarga Lah Anwar Menjadi Giler Seks!

Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar berkata, reaksi penyokong setia parti yang berterusan tidak mempercayai pelaku dalam video itu Anwar meyakinkan pihaknya bahawa kedudukan parti itu dan komponen PR yang lain, tidak terjejas.

“Sumpah laknat itu tidak beri sebarang makna. Ditambah kenyataan ahli agama menyifatkan sumpah Shazryl bukan cara buktikan kebenaran,” katanya.

Nurul Izzah berkata, sumpah laknat di Masjid Amru Al-As di Bandar Baru Sentul, di sini, Jumaat lalu hanya bermotif politik untuk menjatuhkan ayahnya.

“Terpulang kepada masyarakat untuk menilai dakwaan berkenaan video seks itu dengan memikirkan apakah agenda sebenar di sebalik semua tindakan ini.

“Kami (pemimpin PKR) akan terus berada di sisi papa (Anwar) untuk menegakkan keadilan bahawa bukan beliau pelaku dalam video seks itu,” katanya. - Sinarharian

--------------------------------------

Inilah anak yg baguzzzz! Memang sah keluarga kelam kabut, keluarga 69! Bila ada bukti yg kukuh perbuatan keji bapa nya, di tolak bulat2 sebab begitu yakin bapa nya seorang yg alim dan hebat!

Dan di sebabkan Anwar mendapat sokongan padu dari keluarga nya terutama isteri dan anak nya, maka itu lah Anwar Ibrahim menjadi lebih ganaz dan giler seks! Maklumla dah dpt lampu hijau dari isteri, apa lagi ... tutuh kaw kaw la!

Kak Wan ni lah isteri yg semua lelaki cari. Seorang isteri yg menyokong apa sahaja yg di lakukan oleh suaminya ... APA SAHAJA!! Memang isteri wajib taat kepada suami, tetapi adakah sampai ke tahap macam Kak Wan ni?

Kak Wan nak bukti yg macam mana? Nak tangkap Anwar masa dia sedang menutuh chinadoll tu? Mana mungkin Kak Wan, laki Kak Wan tu byk duit, semua org di beli nya. Apa pun kerana sokongan Kak Wan dan Izzah lah Anwar Ibrahim menjadi seorang giler seks yg lebih rakus dan ganaz!

Yang Ikhlas,