Berita Harian: Mutakhir

Thursday, May 5, 2011

PAPA GOMO The BEST!

Sian PAPA GOMO terpaksa ke balai lagi. Anwar dapat sedap balun Chinadoll, PAPA GOMO lak yg kene siasat. Dah la tu, PAPA GOMO pulak di ancam AMK? Berani ke AMK ni nak buat apa2 kat PAPA GOMO? Ingat kita duduk dalam hutan ke? Nanti bak kata org Perak "MAKAN TAK HABIS"

Anywayz PAPA GOMO! Aku TABIK SPRING kat lu bro! Dan kami semua akan support lu. Rakyat yang boleh berfikir juga akan support lu bro! Hal2 video ni dari awal masa mula pendedahan Eskay dah kasik tau "kalau dia boleh ada video tu, orang lain pun pasti ada salinan nya" Agak2 korang la takkan la hanya Eskay yg ada satu salinan video tu. Jangan fikiran kontot sgt.

Dan nak upload di youtube tu sapa2 pun boleh. Kita tak tau berapa byk DVD dah di cetak dan di edarkan, kenapa PAPA GOMO lak jadi mangsa. Dan bak kata Anwar ini "NON ISSUE" Isu nya ialah video tu menunjukkan Anwar MENYONTOT si Chinadoll tu. Rakyat peduli apa sapa yg sebar, malah rakyat nak ucap terima kasih kepada penyebar tu sebab dapat membuka mata mereka tentang "SIAPA ANWAR IBRAHIM SEBENAR NYA"

Lastly PAPA GOMO is one of my HERO! Pejuang Bangsa Agama dan Negara yg tulen! Bukan macam blogger2 UPAHAN pro PR tu!

Yang Ikhlas,