Berita Harian: Mutakhir

Monday, January 9, 2012

Hassan Ali Mari Lah Berjuang Bersama UMNO

Hassan Ali ku sayang, sudah2 la tu melenting dengan tindakan PAS memecat awk tuh. Duk berehat jap lepas tu mohon masuk UMNO. Takkan sampai sekarang tak nampak lagi siapa yg lebih memperjuangkan ISLAM. PAS atau UMNO? Sekurang2 nya UMNO berpijak di bumi nyata. UMNO tak angan2 yang bukan2. Kita perlu realistik. Hassan ALi juga perlu ingat UMNO memimpin dalam BN bukan seperti PAS yang hanya jadi PAK TURUT!

Di mana Hassan Ali lebih banyak boleh memperjuangkan ISLAM? Dulu semua orang tak sabar2 nak tengok FORUM PERDANA yang di pengerusikan oleh Hassan Ali. Seluruh negara menonton gelagat Hassan Ali. Tidakkah itu memperjuangkan ISLAM namanya? Malah pada masa itu Hassan Ali dapat memperjuangkan ISLAM lebih dari dalam PAS.

Hassan Ali harus sedar, PAS lebih hina di mata umat ISLAM sekarang kerana tindakan mereka yang jelas2 menjadi KELDAI BODOH tunggangan DAP dan PKR. Tengok la tadi dalam berita apa N.ajis komen, dia kata Hassan Ali "TAK SENONOH". Tak senonoh sebab sering menentang DAP dan PKR dalam hal2 membabitkan umat ISLAM.

Tengok betapa lajunya Haji Hadi memecat Hassan Ali setelah MENDAPAT ARAHAN dari Azmin Ali.

TAKBIR!!!

Yang Ikhlas,