Berita Harian: Mutakhir

Monday, January 16, 2012

PRO GAY: Kenapa PAS Begitu Sayangkan Anwar?

Soalan yg masih bermain2 di kepala aku, kenapa puak2 biol PAS ni terlalu taksub dgn Anwar Ibrahim? Apa sahaja Anwar suruh buat, mereka dengan rela nya buat dan menurut perintah! Hairan! Sedangkan dah berapa ramai kawan2 rapat Anwar yang telah mendedahkan kegiatan2 hina dan songsang Anwar, tetapi mereka masih tak percaya! Hairannn!

Adakah PAS juga sebuah parti yg gemarkan MAKSIAT? Adakah PAS terlalu giler kan kuasa sehingga tidak mahu menerima pendedahan tentang kelakuan Anwar oleh kawan2 karib Anwar sendiri? Atau PAS terpaksa menjilat jubo Anwar kerana mereka tiada pilihan lain, kerana mereka tahu mereka takkan dpt cuba melawan UMNO sendirian?

Arghhhh! Byk tul kemungkinan2 nya. Beginilah dahsyatnya perasaan hasrat dengki dan dendam kesumat ... sehingga sanggup buang ISLAM demi membalas dendam. Siapa menentang pasti akan terima akibatnya walaupun rakan seperjuangan seperti Hasan Ali. Semoga ahli2 PAS buka mata dengan apa yg terjadi kepada Hasan Ali, seorang yang di sanjungi semasa beliau di dalam PAS. Hasan Ali di musnahkan kerana Anwar Ibrahim dan perjuangannya menegakkan ISLAM.

TAKBIR!!

Yang Ikhlas,