Berita Harian: Mutakhir

Thursday, February 9, 2012

MACIBAI: CINA BABI TAK DPT MAKAN AYAM GORENG

Wah! pasal tak dapat makan AYAM GORENG KFC cina @cina babi ni sebuk satu malaya kunun nya dia layan dengan kasar oleh perkerja MELAYU di KFC tersebut. Dan tanpa mendapat penjelasan kedua2 pihak, DAP dan CINA2 BANGSAT ini siap buat kenyataan akhbar konon nya mereka tak buat apa2 pun pada kejadian itu.

Korang ada otak ke takde? Agak2 nya la kalau CINA BABI ni cakap elok2 atau terus beredar dari kaunter setelah mendapat tahu ayam dah habis, adakah pekerja KFC itu macam giler MEROYAN nak mengamuk? Kita orang MELAYU la oiii CINA BABI, lu orang lain la takde adap! Kami Melayu kalau orang baik dgn kami, kamu baik sama orang.

Dan hari ini berbagai pihak (pelanggan lain yang ada di situ semasa kejadian) tampil dengan maklumat dimana mereka sendiri mendengar CINA BABI ini mengeluarkan kata2 kesat termasuk lah perkauman seperti "CIBAI PUNYA MELAYU" dan "MELAYU BABI". Untuk maklumat korang, kalau lah aku ada kat situ dan dengar CINA BABI ni ckp perkataan camtu, tak payah budak KFC tu keluar, aku sendiri akan tibai CINA BABI tu.

Jadi sekarang bila sampai berita2 camni, rakyat perlu berfikir, tanpa PROVOKASI dari CINA BABI tu, mungkinkah pekerja KFC tersebut akan mengamuk secara tiba2? Sendiri mau ingat la woi CINA BABI! LANCAU PUNYA CINA! MACIBAI!

Yang Ikhlas,