Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, February 15, 2012

MELAYU WAJIB BACA: Bersatulah Melayu, Selamatkan Agama, Bangsa dan Negara!

Kita cerita byk2 hal2 buruk Pakatan Rakyat ni pun kadang2 buat kita sendiri panas sepanjang hari. Jadi ada baiknya aku nak ajakk umat2 MELAYU di Malaysia ini bersatulah ... tak kira la kamu dari keturunan mana, dari parti mana yang penting kita perlu bersatu. Ingatlah MELAYU itu ISLAM, jika kita tidak memperjuangkan bangsa kita sendiri, maka ISLAM juga akan turut tenggelam tanpa pembelaan.

Mengapa kita boleh hidup aman bahagia sehingga sekarang? Sebab yang memerintah negara kita ialah dari kumpulan MELAYU. Kita yang mengepalai kerajaan ini. Kita memang perlu ada menteri2 dari kaum lain seperti India dan Cina, sebab kita bukan kerajaan yang kejam, kita mengambil berat tentang kaum lain di negara ini. Tapi kita juga telah sekian lama di bawah UMNO menentukan arah tuju negara kita. Kita tidak di cucuk hidung oleh bangsa lain seperti yg berlaku kepada PAS dan PKR, kita yang membuat dan menentukan segalanya tetapi tidak pula kita menidakkan HAK kaum2 lain di negara ini.

Jika kita sebuah kerajaan yang bersikap perkauman, masakan ekonom negara di pegang oleh kaum CINA dan INDIA. Jika kita bersikap perkauman, masakan kita lehat di bandar2 di penuhi dengan peniaga2 CINA dan INDIA mendominasi bandar2 di negara kita. Cuba fikir dengan fikiran terbuka.

Pilihanraya makin hampir, sekarang adalah masa untuk merenung kembali nasib bangsa kita. Kenapa kepala kita di pijak di tanahair kita sendiri .... fikirlah kawan2. Kita amat perlu meneruskan pemerintahan negara kerana itu sahajalah penyelamat BANGSA dan AGAMA kita. Jika pemerintahan terlepas kepada mereka, maka akan hancur lah negara yang kita cintai ini. Apabila negara di perintah oleh agen2 US dan ISRAEL, PELIWAT, PENABUR FITNAH dan PENZINA, akan hancur lah negara kita.

Kita perlu bersatu, kita tidak boleh harapkan undi2 kaum CINA dan INDIA kerana kita tahu agenda mereka untuk menjatuhkan bangsa kita dan yg paling penting sistem Raja Berpelembagaan kita. Ini yang menyekat agenda mereka. Percayalah, jika mereka mengambil alih pemerintahan nescaya perkara inilah akan menjadi MENU UTAMA mereka.

Bersatulah wahai MELAYU, MELAYU SEJATI tak mungkin akan bertuankan orang2 seperti ANWAR IBRAHIM yang menjadi BONEKA USA dan ISRAEL. MELAYU SEJATI tidak mungkin akan berkerjasama dengan DAP yang terang2 memusuhi ISLAM. MELAYU SEJATI tidak akan menjadi KUDA TUNGANGAN atau PAK TURUT kepada DAP dan PKR.

Kita semus tahu betapa kuatnya KUASA DAP terhadap PKR dan PAS. Kes Hasan Ali misal nya, adakah kawan2 fikir ia idea PKR yang di tejemahkan melalui Azmin? Salah tuh, Tekanan datang sebenarnya dari DAP yang menekan PKR yang menekan PAS untuk membuang orang2 seperti HASAN ALI. DAP juga lah yang menjadi jari2 gelap yang menarik tali2 boneka seperti MB Selangor, Khalid Ibrahim. Begitu jugalah peranan mereka bermain boneka ANWAR IBRAHIM, AZMIN dan lain2 lagi. PAS juga di bonekakan, lihat sahaja gelagat N.ajis dan Haji Hadi dan budak2 PAS lain, mereka menurut segala PERINTAH dari PKR dan DAP demi kuasa.

Bangunlah wahai umat2 MELAYU, kita tumpaskan mereka, lihat lah bagaimana mereka menghapuskan bangsa MELAYU secara halus di SINGAPURA dan sekarang di PULAU PINANG. Halus sehingga orang2 MELAYU dalam PKR dan PAS tidak nampak niat buruk DAP. Sebab apa? Sebab Nga Ko Ming dan Lim Guan Eng pandai baca QURAN!

Bagunlah! Sedarlah! Tunjukkan kepada mereka bahawa PEMERINTAHAN ORANG MELAYU TAKKAN HILANG DI BUMI MALAYSIA INI!

Yang Ikhlas,