Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, February 29, 2012

PAS PELACUR: PAS Mengesahkan Mereka Bukan Parti Islam

PAS sedia menerima bukan Islam (KAFIR) sebagai naib presiden nya. Dari dulu kami dah kata PAS ni bukan ISLAM, PAS hanya sebuah parti politik, dan sekarang puak2 PAS dah dapat pengesahan yang PAS bukan ISLAM. Kalau NAIB PRESIDEN pun boleh org KAFIR, tak hairan nanti ahli2 juga di buka kepada orang2 KAFIR.

So tak payah la nak lagak di bawah serban2 korang tuh, jubah2 tu, itu semua bikin kabur mata rakyat sahaja. Kalau seorang PELIWAT korang sanggup ambil jadi ketua, tak payah la nak lagak macam orang ALIM ULAMA' dan nak menghina UMNO sebagai parti rasis dan tidak ISLAM. Sekurang2 nya UMNO dan Barisan Nasional konsisten dalam perjuangan dan ISLAM tidak di gadai dan di jadikan alat demi meraih undi. Mana lebih mulia?