Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, March 6, 2012

CINA PERKAUMAN: Memfitnah Polis Tanpa Bukti! Sial Punyer CINA!

"Ini anggota polis itu! Hanya kerana adik saya tidak memakai topi keledar, dia menendang motosikalnya. Kenapa dia berbuat demikian kepada adik saya yang berusia 14 tahun apabila dia hanya boleh mengeluarkan saman?" soal kakak Lim di posting Facebook posting yang turut memaparkan gambar polis yang sedang bertugas itu.
----------------------------

Aiyo BODO! Oii CINA LANCAU BODOH, mana gambar itu POLIS TENDANG LU PUNYA ADIK? Makahai lancau la lu olang! Bangsat laknattullah punyer cina! Jangan syok cakap je, mana bukti? Lagi aaa amoi bodo, lu punyer adik kalau berhenti itu road block boleh jadi ini m acam ka? Sendiri mau ingat la BODOH! Lu punyer adik mau langgar itu polis maaaaa, lancau! Lu mau itu polis tengok saja lu punyer BANGSAT adik langgar dia ka?

Makahai! Sial tul la cina2 nih. Budak cina BABI ni dah la takder lesen, tak pakai topi keledar lepas tu nak langgar polis, habis nak suruh polis tengok je ke? Kalau di negara luar silap2 kene tembak oooo! Yang best nyer, setiap kali cerita2 mcm ni keluar, ramai le org percaya bulat2 apa mereka ni kata. Kita belum dgr cerita pihak polis pulak.

Sila fikir dalam kepala hotak korang:

1 - CINA BANGSAT tu tak pakai topi keledar
2 - CINA BANGSAT tu takder lesen memandu
3 - CINA BANGSAT tu langgar sekatan jalanraya
4 - MANA gambar atau bukti atau saksi kata polis tendang motor CINA BABI tu?
5 - Pada pandangan anda, dalam situasi merbahaya seperti itu apa yg patut polis buat? Tengok sahaja sambil senyum?

Fikir2 kan lah wahai rakyat Malaysia, lihat lah betapa PERKAUMAN nyer CINA2 BABI nih! Pihak POLIS hari2 menggadai nyawa bagi memastikan keselamatan kita semua, setiap hari terdedah kepada bahaya seperti ini. Setiap hari juga pihak polis berpanas berhujan menjaga lalulintas untuk siapa? Itu tak termasuk polis yg di tugaskan untuk menjaga lalulintas bila anak2 CINA BABI di sekolah2 CINA di tengah2 bandar balik sekolah. Tapi mereka mesih suka menghentam polis sebab polis kebanyakan nya adalah orang Melayu dan yg paling aku sedih ada bangsa kita sendiri yang menyokong CINA2 BABI ni ... sedih!