Berita Harian: Mutakhir

Thursday, March 22, 2012

PELACUR AGAMA: Nurul Bawa Amoi Seluar Pendek Dan Pakai Kasut Dalam Surau!





NURUL anak si PELIWAT ANWAR IBRAHIM sekali lagi "MELACURKAN" demi menarik undi orang2 bukan Melayu. Kali ini di Surau Kg Kerinchi. Selepas penat agaknya menjerit2 memaki hamun UMNO, mereka menikmati makan di Surau Kg Kerinchi. Yang sangat2 pedih mata bila amoi CINA duduk dalam surau tersebut dengan MEMAKAI KASUT dan BERSELUAR PEBDEK!

Hebat PKR dan PAS. Mungkin lepas ni kita akan lihat CINA2 dan INDIA2 memakai seluar pendek di dalam masjid2 dan surau2 di kawasan mereka untuk mendengar ceramah2. Ini di bolehkan dalam AGAMA PAS sebab org tu nak belajar ISLAM. Ok ke wahai rakyat Malaysia? Betul ke apa yg di buat oleh puak2 PKR dan PAS ini?

Tengok lah gambar tu elok2 dan puas2, mana letaknya MARUAH kita sebagai umat ISLAM bila tempat bersembahyang kita di masuki dengan begitu BIADAP dan KOTOR! Kalau anak2 kita yg kecil pun masuk surau pakai kasut, kita HAMBAT dia keluar, ini pulak CINA MAKAN BABI yang tak tau KASUT DIA TERPIJAK TAIK ANJING kat rumah dia ke dan tak tau lagi tu dia dalam haid ke tak! SIAL PUNYER PKR DAN PAS! Korang memang SIAL!

SUMBER