Berita Harian: Mutakhir

Thursday, March 1, 2012

SAMAN BADRUL AMIN: Hotel Swiss Garden Akan Saman Badrul Amin?


Badrul Amin berkata dia di pukul oleh 20 orang SAMSENG semasa beliau di tangkap khalwat di bilik Hotel Swiss Garden Kuantan selama hampir 20 minit! Hanya selepas itu pengawal hotel datang menyelamatkan Badrul.

Adakah begitu teruk sistem keselamatan Hotel Swiss Garden ? Ini bukan hotel budget, pengawal keselamatan ada di mana2 kalau tak takkan lah orang2 BESAR Pakatan Rakyat sering menginap di situ. Kenyataan Badrul ini adalah satu penghinaan dan memburukkan nama Hotel Swiss Garden.

Hotel Swiss Garden boleh mengambil tindakan undang2 terhadap Badrul jika apa yang di ceritakan nya adalah satu penipuan. Nama baik Hotel Swiss Garden boleh di pulihkan dengan menyaman Badrul kerana telah memfitnah dan memburukkan nama Hotel Swiss Garden dengan keselamatan yang amat buruk sehingga membolehkan 20 orang samseng masuk ke hotel dan memukul tetamu mereka serta pengawal keselamatan Hotel Swiss Garden mengambil masa 20 minit untuk menanganinya. Kalau ikutkan 10 minit pun dah boleh di anggap begitu lama.

Jadi aku sarankan agar Hotel Swiss Garden mengambil tindakan terhadap Badrul kerana memburukkan nama baik hotel tersebut.