Berita Harian: Mutakhir

Friday, April 20, 2012

PAIP ANWAR TERSUMBAT! PR Akan Kalah Terok!

Pakatan Rakyat nampak makin tenat. Mereka telah dapat merasakan kekalahan teruk yg bakal mereka hadapi pada PRU13 nanti. Sebab apa aku ckp mcm ni? Sebab lihat sahaja sejak kebelakangan ini mcm2 isu pasal SPR di timbulkan. Bersih 3 pulak menambah keyakinan aku yg mereka dlm ketakutan dan sedang menyediakan alasan2 untuk di taburkan kepada penyokong2 mereka yg kian mengecut macam TELOR ANWAR IBRAHIM jugak.

Kita tahu perangai Pakatan Rakyat ni, bila kalah pastinya mereka akan kata SPR kotor la, undi hantu la dan mcm2 lagi. Tetapi kali ini mereka cuba untuk menaikan kemarahan rakyat untuk memberontak jika mereka kalah. Anwar tahu itu sahaja jalan terakhir untuk dia mencapai cita2 nya menjadi PM. Kalau ikut cara betul pastinya sampai dia MATI pun takkan dpt jadi PM sebab rakyat mana yg mahu PM yang kaki PELACUR, kaki BANTAI BINI ORANG dan paling terok kaki LIWAT! 

Sekarang ini budak2 U pulak sasaran mereka. Walaupun kita tahu hanya sebilangan kecil mahasiswa yg menyokong mereka tetapi gaya nya mcm semua budak U sokong mereka. Yg melambak di dataran tu bukan budak U, tapi tah mana2 bohsia di angkut bwk tidor sana, jantan2 kaki lepak di bayar untuk lepak sana. ada la beberapa org yg betul2 pelajar U. Sedeh beb!

Ada ke rakyat yg termakan cerita mereka ni? Budak2 lelaki yg lepak di dataran tu, sepetutnya kasik tido dgn Anwar semalam, baru mereka berakal! Pagi esok jalan terkengkang2. heh!