Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, April 24, 2012

PAS LEMBU: Jom REMEHKAN PAS!

Aku kalau cerita pasal PAS ni, memang terasa sedeh! Manakan tidak, rakyat duk percayakan mereka ni lah kununnya penegak atau pejuang ISLAM dalam negara kita, tapi mereka sendiri telah mengkhianati penyokong mereka.

Kenapa aku ckp camtu? Lihat sahaja lah sikap para pemimpin PAS sekarang. Mereka telah meletakkan TAMAK KUASA DUNIA melebihi ISLAM. Demi kuasa mereka lakukan apa sahaja termasuk menggadai ISLAM. Mereka menyokong perbuatan2 hina dan keji rakan2 pakatan mereka. Mereka sanggup membiarkan diri mereka DI LEMBUKAN oleh PKR dan DAP.

Lihat apa yg jadi kepada HASAN ALI. Beliau semasa menjadi ahli PAS dan exco agama di selangor telah di pecat dari PAS hanya kerana HASAN ALI tegas untuk mempertabatkan ISLAM di Selangor. Kes arak di 7-Eleven, isu MURTAD, isu MAKSIAT RUMAH URUT dan byk lagi. Tetapi segala usaha HASAN ALI untuk membenteras kegiatan2 ini di bangkang keras oleh sekutu PAS iaitu DAP, dan menyedihkan bila PAS sendiri berpihak kepada DAP dari org nya sendiri yg cuba menegakkan ISLAM di Selangor.

REMEH, ini perkataan yg sinonim dengan PAS. Isu maksiat dan MURTAD di Selangor pun mereka kata ISU REMEH. Baru2 ni isu air kotor di Kelantan, PAS juga turut kata itu ISU REMEH. Rakyat sendiri boleh menilai adakah 2 perkara ini merupakan ISU REMEH? Remeh kapala bapak N.ajis betullah. Ini isu AKIDAH ISLAM, ini isu memberi air yg merupakan bahan penting harian untuk rakyat ... REMEH ke?

Aku cadangkan dan berharap rakyat Malaysia ajar sikit PAS ni di PRU akan dtg. REMEHKAN PAS, kasik dia bukak mata sket. Biar dia tahu bagaimana rasanya DI REMEHKAN!