Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 29, 2012

Aik! Cybertroopers Pakatan Rakyat Da Takdak Idea Ka?


Nampak sangat ketandusan idea dari puak2 cybertroopers Pakatan Rakyat ni. General mereka iaitu Malaysiakini.con pun tak habis2 memainkan isu sama berulang2 kali dan kadang kala tidak ada update di laman mereka yang ada hanya cerita2 lama yg di gubal kembali atau di mainkan semula. Hmmm nampaknya mereka dah terdesak sekarang ni, sehinggakan terpaksa gunakan KOMUNIS MELAYU NIZAR untuk buat provokasi terhadap KESULTANAN MELAYU!

Hahahaha kesian aku tgk beruk2 Pakatan Rakyat ni. Sedang kerajaan BN berusaha untuk memajukan negara dan memberi khidmat terbaik buat rakyat, kerja mereka hanya memfitnah kerajaan BN dengan apa cara sekali pun! kah kah kah! pelawok pelawok pelawok ... Penipuan mereka juga di dedahkan hari demi hari, dan rakyat boleh lihat betapa Pakatan Rakyat ini MUNAFIK yang amat2 dahsyat!

Adakah ini merupakan penghabisan Pakatan Rakyat? Tidak ... masih ada yg FANATIK dan TAKSUB dengan para pemimpin mereka. Sehingga adengan AISKRIM dan BALUN CHINADOLL serta PENGAKUAN LIWAT malah TANGISAN SI IBU di katakan kerja buruk UMNO! Ka kah kah .. bila mereka nak sedar? Agaknya bila JUBOR mereka sendiri di tutuh oleh ANWAR baru mereka nak sedar!

Apa pun ... tahniah RAKYAT MALAYSIA kerana anda makin dewasa dan bijak menilai. Kebangkitan rakyat menentang Pakatan Rakyat kali ini di tahap maksima! Dan aku percaya dengan IZIN ALLAH, Pakatan Rakyat akan meruduuum teruk di PRU akan datang, INSYALLAH!