Berita Harian: Mutakhir

Monday, May 14, 2012

DAP Tepuk Tangan Makin Kuat!


Sejak RUSUHAN BERSIH3.0 DAP sekarang ini makin kuat bertepuk tangan. Kenapa? Sebab agenda mereka untuk melaga2kan orang2 MELAYU telah tercapai. Agenda mereka untuk rakyat menanam sifat BENCI terhadap NEGARA di sokong oleh orang Melayu sendiri. Kita semua boleh lihat, RUSUHAN BERSIH3.0 tempoh hari, siapa yg menghadirinya? Ada org CINA dan INDIA? Jawab nya memang la ada, tapi berapa keping?

Kalau lah katakan 100 ribu org masa itu anda fikir berapa ribu orang CINA dan INDIA? Aku rasa tak sampai pun 2 ribu org. Yang beria2 membuat rusuhan tu siapa? Jawabnya ORANG MELAYU! Yang memukul POLIS MELAYU tu siapa? Sekali lagi jawabnya ORANG MELAYU! Yang maki hamun menjerit2 kata anjing la babi la tu siapa? Jawab nya juga ORANG MELAYU! Yang di pukul dan di tahan POLIS tu siapa? Pastinya juga ORANG MELAYU!

Habis kalau sebab DAP kenapa org Melayu ni beria2 sangat? Jawabnya sebab ORANG MELAYU itu terlalu TAKSUB dengan pemimpin mereka seperti ANWAR IBRAHIM dan N.AJIS, DLL. Sokong kita biarla berpada, tapi kalau dah sampai ke tahap TAKSUB, maka di suruh bunuh membunuh sesama bangsa pun mereka sanggup!

DAP telah berjaya meng KUDA kan Anwar Ibrahim. Mereka pandai memainkan peranan semua nya melalui ANWAR IBRAHIM. Agenda DAP terlaksana melalui ANWAR IBRAHIM. Mereka tak perlu lagi teruk2 nak menghasut org MELAYU. Mereka telah jumpa seorang MELAYU untuk di jadikan KUDA dan org inilah nanti yang akan menyambung AGENDA mereka.

Kalau dulu semasa 13 Mei 1969, orang MELAYU begitu BENCI dengan DAP kerana KEBIADAPAN mereka, tetapi sekarang ORANG MELAYU bertakbir bila DAP memberi ceramah! Orang MELAYU turut menyembah mayat CINA untuk menunjukkan kesetiaan terhadap DAP.

Rakyat Malaysia perlu membuka mata. Terutama ORANG MELAYU. Janganlah kerana taksub kamu sanggup menggadai maruah BANGSA kamu! Orang MELAYU tak kaya, tapi kita ada MARUAH DIRI. Setelah negara kita sanggup berkongsi dengan mereka, sekarang mereka mahu memijak kepala kita! Masih lagi kamu semua bersorak sambil tersentum bila mereka MEMAKI HAMUN SAUDARA SEAGAMA KAMU SENDIRI! Fikirkan lah!