Berita Harian: Mutakhir

Thursday, May 10, 2012

Indon Owhhh Indon! Tak Suka Berambus Je La!


Makin byk songel la Indon2 ni, asyik nak lanyak Malaysia je. Aku mintak sekali lagi, kalau tak suka tolong KELUAR dari negara ini! Banyak lagi sumber lain kita boleh cari. Kerajaan sepatutnya membuat kajian dan mengumumkan berapa puluh JUTA RM rakyat Indon hantar balik ke negara mereka hasil dari mencari rezeki di sini. Dah org tolong lagi mau gigit tuan aaaa. Memang macam MELEPASKAN ANJING TERSEPIT!

Rakyat Indonesia sepatutnya bersyukur kerana dapat bekerja di sini dgn aman. Yang rakyat INDON mati kene tembak tu semua penjenayah2 ... memang bagus pun! Malaysia ni terlalu lembut, lihat Indonesia, mereka kata depan kita lain, belakang kita macam2 derang mengutuk kita. Tidakkah Malaysia mahu bertegas dengan mereka. Mereka melayan buruk tyerhadap kita, lihat sahaja pasukan bola kita terpaksa naik kereta armor nak ke stadium. Inikah semangat kejiranan?

Malaysia perlu tegas dgn INDONESIA, mereka ni dah MELEBIH dan amat tidak menghormati kita! Mungkin di Indonesia tiada pepatah "BUDI BAIK DI BALAS BAIK"