Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, May 16, 2012

Ini Dia MONYET BERTOPENG MANUSIA Yg Buat Kacau Masa PM Berucap Di London.

 MUKA MONYET BIKIN KACAU ... LANJIAU!

MONYET 1
MONYET 2

 MUKA PENCINTA KEAMANAN DAN BERADAP SOPAN. TAU ADAT DAN ADAP
Muka CUN Perangai CUN!
PEACE! Lawa Dan Bijak!

Lahai 2 ekor MONYET ini ler yg buat kacau dan cuba memalukan PM kita di London tu. Hahaha muka dia pun MACAM MONYET. Tapi kalau nak kata peristiwa tu memalukan negara tu aku rasa tak sgt. Lebih malu ialah Pakatan Rakyat. Cara MONYET ini bertindak cukup melambangkan sikap parti yg mereka sokong. Memang la dia jerit BERSIH tapi kita semua tahu siapa sebenar nya BERSIH ni.

Tindakan PM kita yg tidak melatah dan berjaya memberhentikan SIKAP KURANG AJAR MONYET2 ini sememangnya MEMBAGAKAN MALAYSIA! Bandingkan dengan ANWAR IBRAHIM yg sering sergah wartawan kalau bertanya hal sensitif berkaitan beliau. NAJIB amat cool dan sempoi bagi menangani perbuatan BODOH SI MONYET BERTOPENGKAN MANUSIA ini.

Sehingga jika korang dengar betul2 video tersebut, ada ada hadirin yg memarahi MONYET tu dan meminta MONYET itu menunjukkan sedikit rasa HORMAT terhadap pemimpin negara kita. Jadinya, segala perbuatan mereka ini sebenarnya akan memberikan kebaikan terhadap kempen PRU BN akan datang. Ia membantu! Dan kita patut ucap terima kasih kepada mereka.

Rakyat kita dah matang berfikir. Rakyat kita tak mudah di tipu dengan cerita2 kosong dan fitnah2 Pakatan Rakyat. Untuk MONYET2 UPAHAN PAKATAN RAKYAT ni, kamu akan di hukum oleh RAKYAT MALAYSIA semasa PRU nanti. Jangan salahkan sistem pilihanraya kita, salahkan diri kamu sendiri yg BEGITU BODOH bila bertindak.