Berita Harian: Mutakhir

Friday, May 18, 2012

Mahfuz Omar: UMNO Memalukan Bangsa Melayu!


Senaman punggung: Umno malukan Melayu, Islam

KUALA LUMPUR: Umno terbukti tiada lagi rasa malu kerana menggunakan cara yang hina dan biadab untuk menghukum Bersih, kata Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar.
- Harakah Sampah
 
Tudia! Mahfuz Omar cakap UMNO memalukan bangsa Melayu dengan SENAMAN PUNGGUNG DEPAN RUMAH AMBIGA. Mungkin Mahfuz Omar ni tak reti bahasa atau BODOH SOMBONG. Pertama sekali kumpulan itu bukan dari mana2 bahagian UMNO, mereka ialah BEKAS TENTERA. Yang kedua aku n ak tanya si Mahfuz Badut ni beberapa perkara ...

1) Perbuatan PAS merusuh merosakkan harta benda awam tidak memalukan MELAYU dan ISLAM?

2) Perbuatan PAS memukul anggota POLIS tidak memalukan MELAYU dan ISLAM?

3) Perbuatan PAS menyerang TOL BATU TIGA dan macam samseng mengangkat palang tol dan membenarkan kereta lalu tanpa membayar tol tidak memalukan MELAYU dan ISLAM?

4) PAS bertadbir bila CINA KAFIR LAKNATTULLAH memaki hamun orang ISLAM lain tidak memalukan MELAYU dan ISLAM?

5) PAS membenarkan KAFIR LAKNATTULLAH berjoget2  dengan tak menutup aurat dalam kawasan masjid tidak memalukan MELAYU dan ISLAM?

6) Perbuatan PAS membenarkan seorang KAFIR LAKNATTULLAH WANITA memberi TAZKIRAH tanpa menutup aurat di depan kawasan sembahyang masjid tidak memalukan MELAYU dan ISLAM?

7) PAS Memaki hamun anggota keselamatan dengan perkataan jijik seperti ANJING, BABI, BARUA, CELAKA tidak memalukan MELAYU dan ISLAM?

8) PAS mendoakan kehancuran UMNO yg seagama dengan nya tetapi sebaliknya mendoakan kemakmuran dan keselamatan kepada KAFIR LAKNATTULLAH tidak memalukan MELAYU dan ISLAM?

Byk lagi list kalau nak tulis sampai esok tak habis. Fikir2 kan lah. OK!