Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 22, 2012

PAS Dah Makin BENGONG!



Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang hari ini menegaskan bahawa parti tersebut tidak akan bermuzakarah dengan Umno kerana persoalan itu tidak timbul.
Katanya, isu tersebut timbul apabila beliau sebelum ini ditanya pemberita pada 14 Mei lalu mengenai muzakarah dengan NGO dan bukannya Umno.
Katanya, beliau bersedia untuk bermuzakarah atau berbincang dengan NGO tersebut yang mendakwa PAS menyeleweng daripada dasar Islam.
"(Jadi) tidak timbul (bermuzakarah) dengan Umno. Itu isu lama... Umno jadikan dia isu politik sebab dekat dengan pilihan raya... Ini agenda Umno," katanya.
"Tidak ada muzakarah dengan Umno. Kita nak lawan dengan Umno... Dia tak ajak sungguh (betul-betul) tu," katanya dalam sidang media di ibu pejabat parti itu hari ini. - Penulisan Sampah Malaysiakini

Kenapa lah begitu BANGANG HADI nih, yg menyebut hal muzakarah ni N.AJIS bukan UMNO, UMNo memang dah lama konsisten untuk membuka peluang kepada sesiapa sahaja, bukan sahaja PAS untuk ber muzakarah demi masa depan BANGSA, AGAMA dan NEGARA. Apa pulak yg HADI MABUK ni kata seolah2 UMNO yg terhegeh2  dalam hal muzakarah dgn PAS ini? Bahalol! Sedarlah diri tu sket HADI oi, kamu tu dah la jadi KELDAI DAP, lagi mau belagak macam kamu tu di pihak yg betul?

N.AJIS boleh nak tanya kenapa tiada ISLAM DALAM PERJUANGAN UMNO, bangang ke apa N.AJIS nih? UMNO telah memperjuangkan ISLAM sejak mula penubuhan nya. UMNO tak bermegah2 dengan SERBAN BESAR DI KEPALA mcm org PAS tetapi dlm masa sama jadi PENJILAT JUBOR CINA2 DAP dan PKR. Jika tiada UMNO maka hancor lah ISLAM di MALAYSIA!

Untuk orang2 PAS nih, sedarlah diri, byk para pemimpin korang dah sedar, korang bila lagi? Jangan terus jadi KELDAI DAP dan PKR. Korang takde harga diri ke? BAHALOL!