Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, May 16, 2012

SASAUan Negara Pak Samad Marah POLIS Tak Ambil Tindakan Kat Penari Punggong!

SASAUan Negara Pak Samad

SASAUan Negara Pak Samad Sasau begitu marah bila pihak POLIS tidak mengambil sebarang tindakan terhadap BEKAS TENTERA yang bersenam PUNGGONG di hadapan rumah AMBIGA! Wow! Adakah ini CINTA? CINTA seorang insan seni terhadap sorang KELING PARIA pengkhianat negara ... Wow! Romantik nya!

Begitu hebatnya "SAYANG" Pak Samad kat Ambiga ni. Tentera dan Polis di TIBAI demi AMBIGA yg di dewakan nya. Anywayz, kenyataan pihak POLIS itu betul, polis takkan nak bertindak kat org berjoging, mereka bukan buat perhimpunan haram, bukan memekik melolongh macam ANJING, bukan memukul polis, bukan merosakkan harta bende. Kalu polis tangkap mereka, makna nya piolis juga bolehlah menangkap CINA2 yg berkumpul ramai2 buat TAICHI kat padang2 tiap2 pagi tu. Mereka juga menonggeng2 kat org ramai yg ada di situ ... amacam .... boleh ka AMBIGA?

Wahai SASAUan Negara Pak Samad, bangunlah dari tidur mu, kalau kamu "SAYANG" kan AMBIGA pun janganlah kamu mengutuk pihak POLIS dan TENTERA yang selama ini bekorban nyawa agar kamu dan AMBIGA boleh tido lena tiap2 malam. Dan kutukan demi kutukan terhadap pihak berkuasa ini aku pasti UNDI semua pihak berkuasa akan memihak kepada Barisan Nasional. Takkan ada POLIS atau TENTERA yang akan undi PR setelah apa yg mereka katakan terhadap pihak2 berkuasa.

Terima kasih PR kerana anda telah membantu BN untuk menang besar di PRU akan datang. Insyaallah!

Takbirrrrrrrrrrrrrr (Gaya Bro Zul) kakakakaka