Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, June 6, 2012

Anwar Memuji Barisan Nasional! Macam Tak Percaya!



Anwar percaya peralihan kuasa aman jika Pakatan menang
Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim yakin bahawa Pakatan Rakyat akan mengambil alih Putrajaya dalam pilihan raya umum akan datang dengan majoriti mudah dan peralihan kuasa akan berjalan secara aman.
Semestinya la Anwar Gay Tua, sebab nya ialah Barisan Nasional bukan macam Pakatan Rakyat yang tak ubah macam MONYET LIAR! BN ada adap dan sangat2 menghormati undang2 dan pilihan rakyat. Jika lah rakyat benar2 mahukan Pakatan Rakyat memerintah, Barisan Nasional pasti akan akur dan menerima kekalahan dengan hati terbuka. Sebab BN ada kelas dan amat matang! Bukan macam PR yang tak reti menerima kekalahan! 

Walaupun statement ANWAR GAY ini merupakan ANGAN yang amat tinggi mengawan, kita ucap terima kasih jugak la sebab sekurang2 nya statement si GAY TUA ni sebenar nya PUJIAN kepada BARISAN NASIONAL.

ANWAR GAY TUA ni tahu Pakatan Rakyat memang akan kecoh giler untuk melepaskan kuasa, lihat sahaja la apa jadi di PERAK bila mereka hilang majoriti, kecoh! Sampai Speaker taknak bangun kerusi di dewan, sampai kene tarik2, NIZAR pulak meroyan taknak keluar rumah rasmi MB dan tidak mahu memulangkan kereta CAMRY yg baru di beli nya menggunakan duit rakyat! Kah kah kah tak ubah macam BERUK DAPAT PISANG!

Anywayz berbalik kepada kenyataan Anwar Gay Tua ni, rakyat boleh lihat sendiri bagaimana KETUA PEMBANGKANG boleh mengiktiraf ketelusan dan kematangan para pemimpin Barisan Nasional. Tapi bolehkah jadi kenyataan (PR menang PRU 13)? Itu sama2 kita lihat, hanya ALLAH maha penentu. 

Untuk pengetahuan korang, ini semua permainan PSYCHO atau MINDA dari Anwar Gay Tua dan rakan2 seperti HAJI HADI untuk memperlihatkan kepada rakyat betapa yakin nyer mereka dan konon nya mereka mendapat sokongan luar biasa dari rakyat. Tapi BN tak perlu gusar, teruskan untuk berkhidmat kepada rakyat, tunjukkan atau zahirkan kepada rakyat keikhlasan dan perjuangan kita adalah demi kepentingan rakyat, dan aku percaya RAKYAT MALAYSIA akan memilih Barisan Nasional sekali lagi untuk menerajui negara!

Dan sekali lagi untuk PM, tolong cantas mereka2 yang hanya mementingkan poket sendiri dalam parti UMNo mahupun MCA dan MIC dan lain2 komponen BN. Kita perlu membersihkan parti masing2 demia kesejahteraan rakyat. Pemimpin yang tak layak WAJIB di CANTAS!