Berita Harian: Mutakhir

Thursday, June 7, 2012

Khalid Gereja Ada VIDEO opss Silap ... AUDIO MP PR Nak Kene Beli! Hahahaha



Gambar, audio dakwaan beli MP Pakatan didedah
Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad hari ini mendedahkan rakaman audio dan gambar didakwa cubaan membeli wakil rakyat PKR dengan harga RM2 juta oleh BN, melalui sebuah NGO.
Bagaimanapun, Khalid yang juga timbalan pesuruhjaya PAS Selangor enggan mendedahkan secara terperinci mengenai video perbualan yang melibatkan lima orang individu itu.
"Kita akan dedahkan keseluruhan video ini pada Selasa depan. - Malaysiakini.CON

Lahai! Terdesak giler aku tgk mamat2 haprak Pakatan Rakyat nih. Hahahaha Khalid Gereja akan dedahkan AUDIO perbincangan untuk membeli MP PR. Wakakakaka Tapi yang best nyer nanti, korang lihat la gelagat dan respon dari SI BODO (ikut cara Ustaz Azhar Idrus) pengikut2 tegar yg buta hati. Mereka pasti akan percaya bulat2 sebab AUDIO ini di bawa oleh org mereka! Wakakakaka! Maklumla SI BODO!

Kalau Datuk Eskay bawak VIDEO dgn MUKA dan KONEK ANWAR IBRAHIM dapat di lihat dengan jelas tapi mereka TAK PERCAYA, ini AUDIO je, tapi pasti mereka jadi macam LEMBU GILER percaya bulat2. Adoii! Kalau dah BODO (ikut cara Ustaz Azhar Idrus) tu tetap la BODO. Yang mereka tahu .... TAKBIRRRRRRRRR! Bagi angpau dekat cina tgh potong BABI pun mereka TAKBIRRRRRR! Amoi tak tutup aurat bagi tazkirah di tempat IMAM dalam masjid mereka pun mereka TAKBIRRRRR! Cina kafir menghina dan memaki hamun umat ISLAM lain pun mereka TAKBIRRRRR!

Adoiii! PAS BODO (ikut cara Ustaz Azhar Idrus) DULU KINI DAN SELAMANYA!