Berita Harian: Mutakhir

Thursday, June 7, 2012

Koperal Mustaghni KOMA Di Libas Topi Keledar, Ada Pakatan Rakyat Kesah?



Pakatan Rakyat sebuk giler bila perusuh2 dan pengganas2 tercedera ketika membuat rusuhan, tapi ada ke sapa2 dari Pakatan Rakyat yang melawat Koperal Mustaghni yang KOMA ketika bertugas kerana di libas dengan topi keledar oleh mat rempit? Ohhh lupa, Pakatan Rakyat anggap semua ANGGOTA POLIS SEBAGAI ANJING, BABI dan BARUA. Patutlah mereka lebih ambil berat tentang PERUSUH dari POLIS.

Malaysiakini.CON juga tak langsung menyiarkan berita tentang kejadian ini, tapi kalau kejadian PERUSUH TERLUKA TANGAN dengan pantas mereka masukkan dlm muka depan laman mereka. Hmmm maka aku seru lah rakyat Malaysia, jauhilah manusia2 BODO (ikut cara Ustaz Azhar Idrus) Pakatan Rakyat ni. Hancur negara jika jatuh ke tangan mereka.

Masakan tidak, POLIS yang menggadai nyawa menjaga keselamatan mereka sendiri di anggap ANJING dan BABI! Adakah anda masih mahu memilih mereka sebagai pemimpin negara? Ister2 dan anak2 serta anda2 yang ada saudara mara yang bekerja sebagai POLIS, adakah anda suka dan setuju dengan tanggapan mereka ini?

POLIS adalah ANJING dan BABI di mata Pakatan Rakyat ... anda masih mahu menyokong dan mengundi mereka? Renung gambar anggota yang KOMA di atas tu. Sendiri mau ingat la!