Berita Harian: Mutakhir

Sunday, July 1, 2012

Artis Masuk PAS, Dua-Dua Suam.






Kebelakangan ini byk artis2 yang masuk PAS. Dan PAS dengan bangga nya mengangkat mereka2 ini dan aku jangka mereka2 ini bakal menjadi wakil2 PAS untuk bertanding di tempat2 risiko tinggi yang mana PAS taknak letak org2 yang penting bagi mereka. Tapi artis2 yang join PAS ni kebanyakan nya ialah artis2 SUAM atau yang dah tak POPULAR. Dan mereka2 ini baru sekarang pulak nak menghentam kerajaan dan sering menyalahkan kerajaan di atas apa yang terjadi kepada anak2 mereka. Ada di anatara mereka ni anak2 nyer liar dan tak terkawal. Dan untuk jalan mudah mereka menyalahkan kerajaan sebab hiburan2 yang ada di Malaysia ini.

Tapi sedarkah mereka bahawa bukan semua rakyat Malaysia yang bermasalah, hanya segelintir sahaja. Jadi kenapa yang lain2 ni ok jer, anak mereka yang maaf kata la JAHAT? Patutkah kita menyalahkan org lain di atas apa yang terjadi terhadap anak2 kita? Bukankah anda rasa kita yang bertanggungjawab terhadap sikap anak2 kita?

Ontahlah, jawab nya ada pada diri sendiri. Artis2 suam ini hadir dalam PAS sebagai penarik undi. Dan kita semua dah tahu bagaimana PAS sanggup buat apa sahaja demi menarik undi. So tak heran le kalau artis2 di tarik dalam PAS. Tapi PAS kene ingat, rakyat Malaysia bukan undi untuk artis popular, rakyat undi untuk wakil mereka dan wakil2 ini semestinya lah yang rajin kerja dan sering membantu rakyat bukan yang suka MERUSUH, BERDEMO, NAIK TURUN MAHKAMAH, PENUH DENGAN SKANDAL dan SUKA MENABUR FITNAH!