Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, November 21, 2012

Dr MAZA Setuju Doa Kemusnahan Sesama Islam?



Allahhuakbar! Akhir zaman ... sedang umat ISLAM di sembelih oleh kafir2 di serata dunia terutama di Palastine ... kita di sini tak habis2 berkelahi sesama Islam. Siap mendoakan kemusnahan! Aku yakin ALLAH takkan makbulkan doa mereka2 ini ... INSYALLAH. Ini doa dari orang yg giler kuasa! Ini doa dari orang yang menyokong dan duduk di bawah telunjuk si KAFIR HARBI! Ini doa orang yang kononnya di zalimi tetapi mereka sendiri menzalimi rakyat tanpa mereka mahu mengakui nya. Apa kezaliman mereka ... huh takkan tak tau kut? Sebut AIR ... maka rakyat Kelantan dan Selangor pastu paham maksud nye.

Sekarang Dr MAZA ni menyokong perkara2 SUMBANG macam ni. Dulu dia lupa pernah di maki hamun dan beliau sendiri pernah mempertikaikan PAS. Ini manusia yang sering nak nasihat MUFTI2 negara kita macam dia lah yg bagus sedangkan dia sendiri cakap tonggang langgang. WAHABI! itu sahaja aku nak ckp ...

Doakan lah kebaikan sesama ISLAM. PAS sendiri menjilat JUBOR kafir2 dalam DAP dan PKR ada hati nak doakan kemusnahan UMNO yg dalam nya bukan sahaja ada NAJIB tapi ada ulama2 ustaz2 dan ahli2 yang bertaqwa kepada ALLAH. Jangan fikir hanya PAS sahaja tahu buat sembahyang hajat, ahli UMNO juga boleh buat camtu, tapi mereka masih sihat akal nya ... nak mendoakan PAS hancur, lebih baik doakan PAS lembut hati dan sedar mereka di per KUDA kan oleh DAP dan PKR.