Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, November 27, 2012

KDN Perlu Tangani Segera Limpahan Warga Asing



Lambakan warga asing yang makin sirius sekarang perlu di ambil tindakan segera dan tegas pihak KDN. Macam2 masalah meraka ni bila dah ramai. Kalau bilangan sikit, mereka ni pijak tak mampos tapi bila ramai maka kita akan lihat belang sebenar mereka. Dan yang peliknya mereka2 ini buat negara kita macam negara mereka sendiri tanpa sedikit pun rasa takut dan hormat dengan rakyat tempatan walauppun pihak berkuasa.

Kalau NEGRO timbullah masalah angry bird hitam mereka yang gatal dan suka mengganggu anak2 dara tempatan. Kalau CHINA pulak dgn pelacur2 nya. Bangla, Indon, Myanmar masing2 dgn sikat masing2. Yang pasti nyer mereka dah mula hilang hormat dgn rakyat tempatan. Di akhbar hari ini di ceritakan bagaimana warga asing di PASAR BORONG SELAYANG sampai berani ajak rakyat tempatan bergaduh semata2 sebab tak jadi beli ikan sedangkan ada pondok polis di sana. Perkara2 macam ini menyebabkan rakyat tak selesa dan tidak yakin dengan kerajaan.


Kenapa mereka begitu berani nak bikin kacau di sini? Adakah sebab mereka ramai? Bukan ... sebenar nye mereka berani sebab tidak di kawal dari mula ... pihak berkuasa perlu bertindak tegas kepada mereka ini jika orang ramai membuat aduan. Kalau orang ramai buat aduan negro kacau anak mereka, pihak berkuasa (POLIS) perlu turun padang dan buat kuranga jar sikit dgn mereka kasik mereka tahu ini negara kita yang BERDAULAT! Supaya mereka berfikir dua kali kalau nak buat kurang ajar! Tapi bila POLIS begitu lemah lembut mcm penari makyong, maka kita lihat lah hasilnya sekarang.


Jadi keluhan demi keluhan setiap hari di dgr dlm media sosial, dlm akhbar2 dan lain2. Apa tindakan KDN? Menteri KDN buat apa? Main TELOR? Sebelum PRU13 ini WABAK ini perlu di bersihkan atau usaha2 secara besar2an perlu di ambil untuk memenagi hati rakyat. Semua yg berlaku depan mata kita ini akan di ambil kira oleh pengundi. Perkara MEMALUKAN dan MARUAH NEGARA yg tercalar ini WAJIB di betulkan oleh pihak berkuasa. Sampai bila kita nak kene pijak??? DO SOMETHING YOU FOOLS!!! Sebelum perkara ini merebak ke seluruh negara! Woi KDN JANGAN TIDO JE LA WOI!