Berita Harian: Mutakhir

Friday, November 9, 2012

Pilihanraya Menjelang Isu Hudud Timbul Semula


Ini la keje orang2 Pakatan Rakyat ni. Main isu nak menang hati rakyat. Tapi mereke sebenarnya menggali kubur sendiri bila mainkan isu hudud ni. Hudud ini bukan terletak di bahu rakyat tetapi di bahu pemimpin. Yang rakyat duk bising tak tentu hala pesal? Sebab politik je. Nak tunjuk mereka itu pahlawan ISLAM, tetapi dlm masa sama mencemar kesucian ISLAM dengan pelbagai cara jijik hanya untuk meraih undi.

Aku nak ingatkan korang, kenapa kerajaan2 Pakatan Rakyat tak laksana hudud di negeri2 mereka (Kedah, Kelantan, Selangor dan Penang)? Ada sekatan undang2 dari kerajaan pusat? Ok ... katakan lah itu benar, tetapi di negeri2 ini dah ke ada rancangan nak buat hukum hudud? Dan ada ke DRAFT Undang2 Hudud yang mereka dah buat untuk laksanakan kalau dpt Putrajaya? Jawab nya TAKDER!

Jadi apa yg mereka bising2 ni? Adakah anda fikir PAS akan berjaya melaksanakan undang2 HUDUD jika Pakatan Rakyat berjaya ke Putrajaya? Sedangkan Bir yang di rampas oleh penguatkuasa di Selangor pun terpaksa di hantar balik kepada tuan punya nya dengan ARAHAN EXCO DAP!

HUDUD hanya mainan politik PAS untuk meraih undi. PAS takkan boleh melaksanakan HUDUD dengan PR. Hanya dengan UMNO sahaja peluang untuk undang2 HUDUD dapat di laksanakan. Insyaallah.