Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, April 30, 2013

KHAS UNTUK PENJAWAT AWAM ... Harap Baca Sebelum UNDI!


Saya berharap SEMUA penjawat awam menolak Pakatan Rakyat sebulat suara! Ini masa nya untuk anda mendapatkan kembali maruah anda sebagai PENJAWAT AWAM yg mereka pandang hina!

Lihat sahaja anggota polis, puak2 haram jadah PAKATAN RAKYAT ni akan kata itu ANJING KERAJAAN! Itu PEMAKAN RASUAH! Macam2 gelaran mereka beri kepada anggota2 keselamatan kita. Sampai anggota2 kita tumpas di LAHAD DATU di katakan SANDIWARA! Mereka memukul anggota2 keselamatan kita tanpa rasa hormat. Mereka betul2 membuat anggota2 kita seperti anjing! Di maki hamun! Di baling! Macam2 lagi! Mereka lebih rela menuntut keadilan (konon nya) seorang PEROMPAK dari anggota2 keselamatan yg sanggup menggadai nyawa menjaga keselamatan negara! Ini lah sikap PAKATAN RAKYAT!


Lihat dalam beberapa video di youtube, bagaimana puak2 haram jadah ini memaki hamun penjawat aman! Memperbodohkan mereka! Di tengking! Di herdik! Siap tangkap video lagi! Malah pelbagai gelaran di beri kepada penjawat awam. Mereka juga berikrar untuk membuang sebahagian dari anda dari perkhidmatan, konon nya anda semua MALAS dan tidak PRODUKTIF ketika bekerja. Dan penghinaan terbaru ialah calon PAKATAN RAKYAT menggelarkan Penjawat Awam sebagai KERA DALAM JAGAAN. Inilah sikap PAKATAN RAKYAT!


Soalan saya satu sahaja ... ADAKAH ANDA MASIH MAHU MENGUNDI PAKATAN RAKYAT SETELAH MEREKA MENGGELAR ANDA SEBAGAI ANJING, BERUK, BABI, PEMAKAN RASUAH, PEMALAS DAN KERA DALAM JAGAAN SERTA MEREKA BENJANJI AKAN MEMBUANG KERJA SEBAHAGIAN DARI ANDA JIKA MEREKA MEMERINTAH?


Jika jawaban anda YA! Maka minta maaf awal2 la k ... saya anggap ANDA MANUSIA PALING BODOH DALAM DUNIA INI!