Berita Harian: Mutakhir

Monday, April 15, 2013

Rakyat disaran tolak politik ganas, lucah


Memang benar! Kita perlu menolak sekuat2 nya dan buktikan kepada Pakatan Rakyat yang rakyat Malaysia MENOLAK para pemimpin yang GANAS dan LUCAH! Rakyat semua dah bosan dengan sifat suka kan kekacauan seperti yang sering di buat oleh Pakatan Rakyat. Lihat bagaimana keganasan berlaku pada tiap2 kali mereka berdemo di jalanraya. Demo BERSIH 3 membuktikan bagaimana ANWAR mengepalai pengganas2 untuk merusuh supaya mereka dapat memburuk2 kan pihak kerajaan. Kita juga boleh lihat bagaimana GANAS nya ANWAR atau MB KEDAH atau RAMAI PEMIMPIN PR yang sangat GANAS memarahi para pemberita, memaki hamun POLIS, memaki hamun penjawat2 awam, mengutuk ASKAR2 dan byk lagi!

Lihat pula KELUCAHAN MELAMPAU para pemimpin Pakatan Rakyat! bini org di sapu, meliwat sana sini, berzina dengan pelacor, bawak lari bini org, bagi kaunseling kat bini org kul 3 pagi dalam bilik hotel, kegiatan seks maya, menjilat aiskrim dalam tandas dan terbaru ialah video STOPA THE BIG SEPENDER! ;)

Adakah ini para pemimpin begini yang anda mahukan menjadi PEMIMPIN ANDA? Sedangkan mereka sendiri perlu di pimpin dan di betulkan! Jadi saranan beberapa pihak untuk menolak sekeras2 nya AHLI POLITIK yg terbabit dalam KEGANASAN dan LUCAH perlu kita sokong!

TOLAK PAKATAN RAKYAT! Mereka ialah Pakatan GANAS dan LUCAH!