Berita Harian: Mutakhir

Friday, May 10, 2013

PAS di tekan DAP dan PKR di Selangor?


Salammmmm! Aku nak giler fikir, apa pasai la PAS ni. Kata nak merubah sistem pemerintahan nak ikut cara ISLAM. Tapi setelah dpt mandat dan ada hak untuk menjadi tonggak pemerintahan negeri terkaya di MALAYSIA iaitu SELANGOR ... tiba2 nak di lepaskan kepada PKR yg tak layak!

Bukan kah sepatutnya PAS mengambil kesempatan ini setelah berjaya memenangi 15 kerusi DUN Selangor agar boleh lebih "MENGISLAMKAN" Selangor. Kalau PAS menjadi pucuk pimpinan, boleh la tutup rumah2 urut yg melambak2 tumbuh di Selangor. Bolehlah PAS menghalang 7E menjual bir tanpa sekatan! Bolehlah PAS menutup pusat2 karaoke yg ada bisnes sampingan yg melambak di Selangor. Banyak yg PAS boleh lakukan, tapi kenapa lepaskan PELUANG ini?

Wahai PAS, ini baru Selangor, belum lagi negara! Kalau Selangor kamu dah tunduk dengan desakan atau tekanan dari PKR dan DAP apa lagi la kalau pemerintahan negara! Apa sebenar nya perjuangan PAS? Sangat kabur dan kelam kabut! Adakah PAS takut nak pimpin Selangor sebab PAS takkan mampu nak bersihkan Selangor dengan tekanan dari PKR dan DAP!

Kesian penyokong PAS ... apa yg korang perjuangkan? ISLAM? Porahhhhh!