Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, May 7, 2013

Rakyat Dah Buat Keputusan. Apa Lagi Mau Bising?

Alhamdulillah! Rakyat telah membuat keputusan. Kedah kembali semula kepada BN. Selangor, Kelantan dan Penang masih mahukan Pakatan Rakyat memerintah mereka. So apa lagi sekarang? Apa yg masih ada bunyi2 tak puas hati? Kerajaan tipu apa lagi? Menang pasal pengundi hantu lagi? Kali ini yg paling bising ialah DAP. Adakah ini kerana mereka bengang sebab ramai MELAYU yg telah sedar dan kembali menyokong BN? Semesti nya! Ini lah sebab nya. Sebab mereka begitu yakin  dpt menjatuhkan BN kali ini. Semua bangsa CINA mengundi DAP dan kalau DAP tak bertanding mereka pastikan mengundi parti yg duduk di bawah KELANGKANG mereka iaitu PKR dan PAS.


Lihat sahaja lah betapa kurang ajar nya CINA2 laknattullah ini menghina negara di laman2 sosial. Mereka2 ini mesti di ajar! Kerajaan perlu mengambil tindakan. Sudah2 la berkali2 di TIPU oleh CINA2 ni. Kasi melantak sedap2 kat derang ... apa kes! Kasik layanan istimewa kat derang ... tapi mereka tak reti nak balas dan sebalikanya lagi belagak dan byk bunyik!


Kalau kita pergi ke hospital2 kerajaan pun sama, mereka ni la yg byk bunyi ... lambat la itu la ini la. Kuat komplen! Tapi kita org Melayu ni masih tak sedar! Masih mahu menjilat PUNGKOQ CINA2 ni!


PAS terutama nya ... begitu bangga dengan PKR dan DAP. Sedangkan mereka tahu  PKR dan DAP terang2 menolak pemerintahan secara ISLAM. Pilihan terbaik PAS untuk lebih memperkasakan ISLAM di tanahair kita ini ialah dengan BERSATU BERSAMA UMNO!