Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, July 17, 2013

Cinabeng Makin Besar Kepala, Melayu Makin Tertindas



Cinabeng Makin Besar Kepala, Melayu Makin Tertindas

Inilah nasib kita orang melayu, Aku rasa macam peguam negara kita sebenarnya adalah Ambiga. Mereka buat bersih 1 hingga 3 dengan rusuhan, Pukul Polis, Rosakkan Ekonomi Negara, Rosakkan imej negara, derhaka pada agung tapi sampai hari ini tiada tidakan diambil.

Hebat betul Polis Malaysia dan Kerajaan Melayu sekarang ni. Aktiviti Perjudian, Pelacuran, Dadah, Penyuludupan terang-terang banyak dilakukan oleh cinabeng mereka ada bukti tapi tak boleh nak tangkap.
Tapi, Apabila terjadi pada orang Melayu tak sampai 3 jam pihak Polis boleh cari dan tangkap mereka yang terlibat. 

Apa dah jadi dengan Negara kita? Ini Negara Melayu ke Negara Cinabeng? 
Benda macam ni juga berlaku beberapa tahun yang lepas dimana anak-anak melayu didakwa menghina kepala lembu. Korang boleh baca di Blog Parpu. 


Apa hukuman yang akan diterima kepada orang yang menghina Agama Islam? Adakah mereka akan terima hukuman yang sama atau mereka hanya akan dibiarkan bebas dan terus menerus melakukan perbuatan yang sama lagi? 

Nak takut apa kan? Hina je pun. Apa ada hal! 

Jom Melayu! Kita buat gerakan dan berhimpun di hadapan IPD Shah Alam menuntut pembebasan 4 orang pemuda Melayu yang berani dan bertegas menentang penghinaan terhadap Islam dan Melayu-Bumiputera di negara ini dalam pada kepimpinan negara serta pihak berkuasa tidak mampu melakukannya!

Posted by Cili Padi at 6:28 AM 
P/s: Aku meme sokong hal ni, POLIS @ KDN kita ni seolah2 takut nak ambil tindakan kat cina2 laknatullah nih. Namewee terlepas begitu sahaja ... siap boleh jumap menteri lagi di parlimen. Terlampau banyak yg umat ISLAM terutama orang MELAYU di negara kita ini memberi muka kepada mereka. Mereka pulak makin hari makin melampau. Kita boleh lihat bagaimana byk org MELAYU yg back up budak2 cina ni dengan terbuka di komen2 artikel berkaitan di media pembangkang seperti MALAYSIAKINI dan SINAR HARIAN.
Itulah sebab nya kafir harbi ni makin naik kepala sebab mereka mendapat sokongan dari UMAT ISLAM sendiri! Bila Tun M bantai cina dua ekor ni, maka keluarlah ISLAM2 puak PEMBANGKANG yg memang dah siap2 BODOH mengutuk TUN M! Tak pelik ke?
Apa nak jadi dengan puak2 BODOH terutama dari pemkangkang ni. YA ALLAH! Aku dah tak reti nak ckp apa dengan spesis2 BODOH SOMBONG mcm nih! Sendiri mau ingat la ...