Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, July 24, 2013

Kita Makin Lemah! Najib GAGAL Mempertahankan Hak Melayu!


Sedih! Duduk di negara sendiri, tanah tok nenek kita yg bermati-matian mempertahankan negara ini, tapi sekarang kita seolah-olah kembali di jajah! Kali ini di jajah lebih AIB dari dahulu! Aku ingat bila BN menang kita dapat mempertahankan hak hak kita, tapi malang.

Kerajaan seolah2 dah jadi HAMBA BANGSA ASING! Nasib bangsa MELAYU masih terpinggir. MELAYU dan ISLAM di hina tanpa rasa takut dan hormat! Sedangkan mereka ialah pendatang yg di bawa masuk untuk bekerja di negara kita! Sekarang seolah-olah kuasa mereka lebih tinggi dan besar dari Yang Di Pertuan Agong!

Bangsa MELAYU yg memang lemah sekarang makin lemah! Kita kembali di jajah! Orang Melayu dah makin ramai berkampung di bawah2 jambatan! Bangsa kita dah MEREMPAT di tanahair sendiri! Kerajaan pulak turut menekan bangsa sendiri. Kalau orang MELAYU laju giler di ambil tindakan. Tapi kalau bangsa lain terutama CINA sial, seolah2 mereka KEBAL dari tindakan!

Begitu jugak dengan pihak POLIS, lemah lemah lemah! Bangsa asing yg mengutuk kita orang MELAYU dan ISLAM ni melambak2 dlm net, cuma yg kita tahu sedikit sahaja setelah di bongkar orang ramai, tapi setan2 kecik yg mengutuk kita MELAMBAK2.

Berapa ramai dari kita yg jadi HAMBA si kafir laknaktullah nih! Takkan kerajaan yg di pimpin oleh orang MELAYU juga turut nak jadi HAMBA kepada mereka? Kalau beginilah berterusan, aku sendiri akan menolak kerajaan yg lemah begini! Lemah menjaga hak BANGSA ASAL negara ini! Sedih!

Sedarlah wahai bangsa ku! Kita di jajah dari segala segi! Mereka sudah berani mempertikaikan hak-hak kita secara terbuka! Tapi dalam masa sama kita MAKIN BACUL! Lihat kes2 penghinaan bangsa dan agama kita ... budak2 yg memburukkan negara di TAIWAN tak lama dulu ... apa cerita? Apa tindakan terhadap Namewee? Mamat ni malah keluar pulak di TV ... boleh buat filem ... dan yg paling gempak boleh jumpa MENTERI MELAYU dalam PARLIMEN dgn pakain macam sakai! Hebat! Dan terbaru pasangan LUCAH babi dua ekor tuh. Kita lihat je la nanti berapa lama akan selesai kes ini dan apa pulak hukuman mereka,

Tapi kalau MELAYU pukul cina siap dakwa hingga boleh hukum mati! Hebat sungguh. Mungkin kita tersalah pilih kerajaan ?? Atau tersalah pilih peneraju utama negara iaitu NAJIB ?? Apa pun ... kerajaan perlu ubah perangai! ORANG MELAYU DAH MUAK dengan penindasan ini! Sampai bila ORANG MELAYU NAK DI JAJAH! Dan jika berterusan begini, aku yakin MALAYSIA AKAN JADI MACAM SINGAPURA!!!