Berita Harian: Mutakhir

Wednesday, February 11, 2009



Aku jarang-jarang baca Harakah nih, sebab bila aku baca, beritanya kebanyakannya hanya khabar angin je bukan fakta. Contohnya bila aku baca hal YB Arumugam nih ...

Petikan Dari Harakah
"Menjawab pertanyaan media, kata Ustaz Azizan, Arumugam dalam suratnya menjelaskan bahawa beliau menghadapi ugutan daripada pihak Barisan Nasional dan menawar kepadanya jutaan ringgit untuk melompat kepada BN."

Boleh ke korang fikirkan apa motif nak tarik india nih masuk BN? Di Kedah, Pakatan Rakyat memegang mejoriti agak besar, bukan macam di Perak. Apa punya alasan le india nih. Pada BN bagi kat india nih jutaan ringgit, baik bagi kat YB PR di Perak agar dapat lebih mejoriti. Ini cerita bodoh dari PR. Lagipun india ni org Pak Nuar, so memang kaki putar alam la nih. Biar polis siasat, pada YB Arumugam silalah tunjukkan bukti org yg YB kata mengugut tu ialah org BN. Korang suma kene buka otak, dgn org-org PR ni kita kene jaga2, derang ni tak teragak-agak akan pecah pejabat mereka sendiri lepas tu cakap org BN yang buat. Ini stail PR yang telah di latih dgn baik oleh Pak Nuar. Tahniah Pak Nuar sebab telah menghasilkan ramai PENDERHAKA, PEMBERONTAK, SAMSENG POLITIK JALANAN dan macam-macam lagi.