Berita Harian: Mutakhir

Tuesday, February 10, 2009

Putus Tangan Mamat Tuh!!!


Adoiii!!!! camtu ler agaknyer member aku ni menjerit bila tangan nyer hangus terbakar... camne leh terbakar?? hmmm camni kisahnya, kawan aku ni dia bukan takder kerja, dia ni dah kawin ada 3 anak. Tapi cam biasa ler, asyik isap ganja dan main judiiiiiiiiiii!!!!! kalau sudah giler judi!! kata Datuk Mat Daud Kilau. Dia kerja sebagai Golf Caddy@Caddie. Bukan caddy sebarangan, kira org lama dlm bidang tu la kan, so aku dapat tau dia leh dapat dlm RM80 - RM120 sehari. banyak gak la kan untuk kehidupan di Ipoh nih. Tapi di sebabkan tabiat suka BERJUDI dan ISAP GANJA mamat ni terpaksa buat kerja part time sebagai PENCURI KABEL LEKTRIK.

Nak jadi kes, kawan aku ni satu petang pegi la buat kerja part time dia.. kat mana? kat power station TNB !! giler ker tak! dah nasib nak malang ... KEBABOOMMMMMM!! meletup beb habis tangan kawan aku ni terbakar teruk! Lepas tu polis dan ambulan dtg bawak la kawan aku ni ke ospital ipoh. Doktor kata tangan dia teruk dan kene POTONG! sian pun ada geram pun ada, tak ke fikir anak bini bila nak buat kerje bodoh tuh. anywayz fikir2 kan la, 

JANGAN JADI PENCURI!!! 
                    JANGAN JADI KAKI JUDI!!! 
                                           JANGAN JADI PENAGIH DADAH !!!