Berita Harian: Mutakhir

Friday, February 20, 2009

Biarkan Khalid Dengan Lembu-Lembunya ...


Haaa! Apa dah jadi ni Khalid? Last2 ko yg nak kene! hmmm Tapi aku taknak seronok sangat sebab siasatan kes ni masih belum selesai. Nak seronok sikit pun tunggu bila SPRM dakwa Khalid kat makamah! Baru kira ada kes tuh! Satu lagi tamparan yang hebat untuk ANWAR IBRAHIM! Anwar hampir2 kecundang dalam permainan yang di ciptanya sendiri! Tudah sana, tuduh sini tanpa bukti, bukan ke fitnah nama nya tuh? Tapi kes Khalid ni bukan fitnah, tunggu je la nanti. Mungkin kita akan lihat penambahan 1 lagi pilihanraya kecil ADUN dan PARLIMEN. Sapa tahu. Tu la Pak Nuar, jgn sebuk sangat mencari salah orang lain, sehingga salah sendiri buat2 tak nampak. Kita ni sesama ISLAM, ALLAH akan bersama orang yang benar. Kita lihat saja nanti. Kita tunggu saja lepas ni serang balas Pak Nuar dan rakan2. Pastinya Pak Nuar akan menfitnah lagi, dan lagi, dan lagi, dan lagi ...

Pada PAS pula, sepatutnya korang nasihatkan lah Pak Nuar tuh, buat ceramah sikit tentang fitnah, tentang bagaimana semua tuduhan WAJIB di sertakan dengan bukti dan saksi! ini tak .. korang pulak yang terikut sama rentak Pak Nuar nih. PAS juga dah pandai memfitnah orang! memaki2 orang termasuk MUFTI! Hebat sungguh! Tapi semua main maki MUFTI belakang2 je, MUFTI dah cabar berdebat, datang jumpa dia tapi semua KECUT! Ingat orang2 PAS dah hebat sangat dalam AGAMA ISLAM? PAS juga akan hanyut bersama-sama DAP dan PKR. PAS parti yang mengagungkan kuasa dunia!

Lastly, untuk si Khalid, relek2 la, kalau tak leh nak tido, hang lepak layan DVD. Jangan risau, berani buat berani lah tanggung. Kalau nak bercuti, bolehhhh! tapi tak leh la sekali dengan si Eli Bogel, kang lain hal lak timbul!

JOM BUAT KERJA!!!!!